Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bij deze stel ik mij ook even voor

Hallo allemaal, Ik ben Edwin. Niet geheel nieuw op de website, maar vond het tijd om een profiel aan te maken. Na een tijd geen verhalen te hebben geschreven, ben ik weer opnieuw begonnen en het bevalt me goed. Mijn eigen wereld te scheppen en daarin mijn verhaal te kunnen schrijven. Eerder schreef ik korte thriller en horrorverhalen, maar ik wil me wat algemener opstellen. Of ik goed schrijf, weet ik niet, daar oordeel ik zelf niet over. Ik doe het met plezier en ik denk dat dit belangrijker is. Nu ben ik bezig met mijn tweede manuscript (de eerste vond ik niet goed genoeg), die precies gaat worden zoals ik wil. Het neemt al aardig vorm aan. Om te kijken waar ik mezelf nog kan verbeteren, zal ik deze website in de gaten houden en mee doen aan het forum om elkaar te helpen. Groet, Edwin

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom terug Edwin. Reken maar dat het belangrijk is dat je er plezier in hebt.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voorheen een voyeur tijd voor een account in schrijven amateur strevend naar allround wij beoordelen met genoegen waarop jij hebt zitten zwoegen Welkom!