Over Terpstra
Beste SO'ers,
Om me toch even voor te stellen: ik ben 22 jaar, vrouw, Belg en student Taal- en Letterkunde. Net als zovelen hier schrijf ik graag en, in tegenstelling tot sommige anderen hier (zo heb toch de indruk), lees ik ook heel graag. Momenteel loop ik stage bij een literaire uitgeverij, en ik zie mezelf later wel in het uitgeversmilieu werken. Maar de echte droom blijft natuurlijk om ooit mijn eigen boek(en) te laten uitgeven!
Ik schrijf vooral korte verhalen als oefening, maar in de volgende twee jaar ben ik van plan om aan een langer werkstuk te beginnen, dat idealiter mijn debuut zal worden.
Tegenwoordig lees ik niet meer zoveel als ik zou willen (ik heb er gewoon de tijd niet voor), maar in het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar Angelsaksische auteurs. Schrijvers als Hemingway of Morrison lees ik heel graag. In het Nederlandse taalgebied heb ik niet echt favoriete auteurs, maar tijdens mijn studies ben ik wel gefascineerd geraakt door jeugdliteratuur, een genre waar blijkbaar veel SO'ers aan houden.
Verder heb ik niet veel meer te zeggen. Ik hoop om hier zo nu en dan eens binnen te springen, mensen wat raad te geven (ik heb al wat commentaar in het proeflezen gegeven) en zelf af en toe een vraag te stellen :).
MvG,
Terpstra
Welkom Terpstra, Wat leuk dat
Welkom, Terpstra. Veel
Welkom Terpstra. We zullen
Terpstra, even dacht ik met
een warm welkom!
@Zjaan: ik ben gewoon altijd
Hoi Terpstra welkom. Als je
Van harte welkom!
Dol op lezen hier moet je
Bedankt voor je uitleg,