Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bouke Vlierhuis

Beste schrijvers, Ik heb hier even een account aangemaakt om jullie erop te wijzen dat ik een nieuw online literair tijdschrift ben begonnen: Hanta. Ik plaats daarvoor een post in het forum 'oproepen'. Over mij: al meer dan vijf jaar recenseer ik dichtbundels voor Meander. Ik heb voor Meander ook meegewerkt aan de verzamelbundel 'Nog een lente'. Mijn werk voor Meander bouw ik op het moment af en ik schrijf nu regelmatig recensies voor Vrij Nederland. Mijn werk verscheen verder onder andere in Streven, OpSpraak, De Brakke Hond, Op Ruwe Planken, Trouw en De Groene Amsterdammer. Dit jaar verschijnt mijn eerste dichtbundel bij uitgeverij Lipari. Groet, Bouke Vlierhuis

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag BoukeVlierhuis, gefeliciteerd met de lancering van Hanta. Ik ga er zeker een kijkje nemen.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ons kent ons, maar toch welkom! Hanta, waar komt die naam vandaan? Jippie, ben ik weer sneller dan Thomach :D

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dichter over de lente komt met een website venten uitgegeven bij Meander nu in zee met een ander meerdere malen gepubliceerd Hanta klinkt niet verkeerd Welkom!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben een kat-uit-de-boomkijker. Wat ik nu zie, vind ik leuk. Maar ik wacht nog even tot er wat meer te zien is. Als ik dat ook leuk vind, heb ik wel het een en ander. Ik kalligrafeer ook, namelijk en dan gebruik ik voor eigengemaakte lightverse-jes als achtergrond nogal eens eigengemaakte foto's. En andere rommel. Ik ga dus wel regelmatig kijken. Of hou jij ons hier op de hoogte?