Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook even voorstellen...

Hallo, Schrijven is een van mijn vele hobby's. Als kind schreef ik al. Later had ik het schrijven een poos naast me neergelegd, om daarna weer te beginnen. Weet niet eens of ik wel goed genoeg schrijf, dus als er iemand is die op- of aanmerkingen heeft, laat maar komen ;-)! (Het schrijven voelt goed, dus ga ik er voorlopig wel mee door). Wel heb ik heel veel geoefend, verbeterd, herschreven, en heb diverse boeken, waarvan nog niets is uitgeven, geschreven. Zoals ook boeken van anderen gelezen. En ik sta op het punt om een van de scrips uit te laten geven, dat wil zeggen, dat ga ik proberen. Vandaar dat ik op dit forum terecht kwam. Mvgr, Chyanna

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Idee een beetje gepikt, maar ik vond het ook leuk om eens te doen. (cychick, ik bewonder elk welkom van je) Als kind al gedachten op papier Schrijven als hobby, wat een plezier Een fictieve roman, filmisch geschreven Meerdere hoofdpersonen die van alles beleven Oefenen is vallen en opstaan De doorzetter blijft voor eeuwig bestaan Zoeken naar een manier om een boek uit te geven Zonder 80 keer te hoeven beven Leer veel hier en alles komt dichtbij Dat dat doet iedereen hier, jij, ik, en wij Succes

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Laartje! Hier die van mij: Roddelen over ons idool journalistiek uit het riool de enige reden dat wij dat soort bladen lezen is als we bij de tandarts moeten wezen Welkom!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal, Eef, nee die tekst is bedacht door iemand anders ik vond het wel toepasselijk (als men ooit mijn boek leest dan snapt men wel waarom), en die mooie gedichten..misschien mag ik er wel 1 gebruiken voor mijn boek, uiteraard met vermelding v. de naam vd. dichter? ;-)