Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag allemaal. Ik ben

Therese van der Toolen. Geboren in 1955 te Delft. Ik heb jaren geleden ontdekt dat schrijven voor mij een 2de levensbehoefte is. Geen avonturen romans of spannende detective verhalen helaas. Ik beperk mij tot dagboeken en het schrijven gedichten. 6 jaar geleden ben ik gestart met het schrijven van een dagboek over mijn ouders en met name de indringer die Alzheimer heet. Vrienden en bekenden hebben mijn ervaringen mee mogen beleven en gelezen en de vraag om te publiceren kwam steeds vaker. Ik ben deze week als goede voornemen :nod: gestart met het herlezen, waar nodig bewerken en met de hulp van een vriendin redigeren van 6 jaar dagboek verslagen. En wie weet, ooit? :) Via dezelfde vriendin heb ik dit forum gevonden en hoop hier veel te leren, want dat ik veel te leren heb staat vast.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Als zich een naamgenoot voorstelt, moeten we elkaar natuurlijk even de hand schudden. :) Eigen, wat heeft TT nu met Assen te maken. Of dacht je dat ze uit Assendelft kwam. ;)

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eigen: Nee niet in Assen. Wel een heerlijke stad overigens :thumbsup: Leuk gevonden trouwens ;) . ik ben zelf ook wel een beetje fan van spelen met woorden. TT is, met nog wat variaties, sinds mijn prille jeugd mijn bijnaam omdat mijn vriendinnetjes Therese veel te lang en te lastig vonden. Sinds ik gebruik maak van het WWW is TT onder het stof vandaan geplukt en in ere hersteld. En mijn middle name is al jaren 'prettig gestoord' dus dat zit wel goed :D Therese (met streepjes die ik niet op mijn PC kan vinden): Wat leuk om een naamgenootje te ontmoeten! dat gebeurt mij niet veel. Tootsie: Dank je wel! :)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, daar ben je dan. Welkom TT'tje! Voorlopig zul je genoeg te doen hebben met het lezen van alle interessante topics hier. Veel plezier daarmee!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Amadoe: Dank je wel! De start is in elk geval prima! Peregrine: Dank je wel lieve vriendin! Jazeker. Ik heb al de nodige leerzame en boeiende topics gezien, dus ik vermaak mij prima! Mijre Gidet: bijzondere gebruikersnaam :nod:! Dank je wel. hahaha, maatwerk? ;)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Thérèse. Veel plezier op deze leerzame site. De streepjes zitten waarschijnlijk (als je een NL toetsenbord hebt) links van de 1 op de bovenregel (`) en rechts van de ; (naast de L) Maar je moet je toetsenbord op VS internationaal instellen (op de taakbalk rechts onderin) om er wat mee te kunnen. De toetsen met streepjes worden dan 'dode'toetsen, die pas werken als je de volgende letter typt. Maar het kan ook heel goed dat je een heel ander toetsenbord hebt.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Thèrese (TT). Ik heb een paar jaar in Delft gewoond. Prachtige stad. Veel (leer)plezier op de site.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Therese met een T of beter gezegd twee geen spannende verhalen ouders die verdwalen een zware taak beschrijf het raak Welkom!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom TT, en heel veel lees- en leerplezier hier. Kom na 'schooltijd' ook eens langs in het schrijverscafé waar we de ouderwetsche kunst der AMK (alleen maar kletsen) bedrijven. Zie hier --> http://www.schrijvenonline.org/forum/107192
Dank voor het welkom en voor de uitnodiging! Zal ik zeer zeker gebruik van gaan maken. Vergeten te vermelden! Kletsen is ook 1 van mijn hobby's :nod:

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cychick, wat een bijzonder welkom. Mijn verhalen/ervaringen zijn van tijd tot tijd ook wel een beetje spannend te noemen al lag de humor vaak direct op de loer en om de hoek van mijn moeder haar kamer ;) En ik hoop natuurlijk dat mijn beleving en belevenissen met een moeder die aan Alzheimer leed voldoende raak beschreven zijn.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier! Er valt hier veel te leren. Daarnaast kan het hier ook nog erg gezellig zijn. Ik wilde je al eerder verwelkomen maar toen verstoorde ik een interessant gesprek over autoraces, dus ik wachtte maar even af tot dat over was. Beter laat dan nooit, toch?

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Janheij, inderdaad! LOL Dank voor het alsnog welkom :D Ik heb ook van mijn ouders geleerd om nooit midden in een gesprek te vallen hahahaha En jawel ik heb al een aantal heel leerzame topics gevonden. Nog geen tijd gehad/genomen voor een bezoek aan het schrijverscafe maar dat gaat zeer zeker nog gebeuren :)

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Bobcat! Afscheuren of door/ver/scheuren? ;) Virtueel papier scheuren,hoe dan ook, lastig ! :D

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Bobcat! Afscheuren of door/ver/scheuren? ;) Virtueel papier scheuren,hoe dan ook, lastig ! :D
bescheuren...

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Bobcat! Afscheuren of door/ver/scheuren? ;) Virtueel papier scheuren,hoe dan ook, lastig ! :D
bescheuren...
Daar doe ik het voor! U gaat door naar de volgende ronde :D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een hartelijk welkom hier, van wel een geboren en getogen Assenaar :) Veel plezier en ook succes met het schrijven.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Esther en Mathilde. dank voor het welkom en de positief opbouwende wensen. :D Dat schrijven gaat wel lukken...het herschrijven en VEEL schrappen waarschijnlijk ook wel LOL

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat je vandaag schrijft verscheur je morgen weer. Wat je morgen schrijft schrappen wij dan weer. Zo blijf je lekker bezig TT. :D