Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Cynneke

Hier ben ik dan :p 21 jaar, woon in hijfte, en heb veeeeel teveel creatieve hobby's :D gedichten schrijven is er de grootste wel vannaast tekenen moet'k zeggen. nu 'het plan' was binnen 'n jaar, zoveel mogelijk gedichten schrijven. nu ben'k een half jaar verder en zit aan 'n stuk of 50. nog geen idee wat ik ermee van plan ben :D time will tell ^^ publiceren mss, of 'n eigen boekje voor mezelf van maken. liefst met illustratie's, aangezien ik ook teken, moet dat wel lukken :D 'k weet eigenlijk niet wat nog meer te vertellen, dus als je 'n vraagje hebt, shoot! :D

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! '...ende Ysingrijn den grijsen, Tybeert die kater was die vijfste, Ende quamen teenen dorpe, hiet Hijfte. Tusschen Hijfte ende Ghend Hilden si haer paerlement...'

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Cynneke, nee, helaas :D @Simon, nu weet ik ook waar Gent ligt :lol: @Eigen, :D

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Cynneke, welkom hier. :o Wat we hier altijd wel fijn vinden is als mensen af en toe de shift gebruiken en komma's en punten ook. want een forumbericht is geen gedicht :D Misschien ben ik wel (weer) frikkerig, maar dit soort kleinigheden kun je maar het best meteen even melden, vind ik. Dat voorkomt een hoop narigheid achteraf. Mijn 'welkom' is daarom niet minder welgemeend!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Cynneke, welkom hier. :o Wat we hier altijd wel fijn vinden is als mensen af en toe de shift gebruiken en komma's en punten ook. want een forumbericht is geen gedicht :D Misschien ben ik wel (weer) frikkerig, maar dit soort kleinigheden kun je maar het best meteen even melden, vind ik. Dat voorkomt een hoop narigheid achteraf. Mijn 'welkom' is daarom niet minder welgemeend!
ik weet niet waar jij heen kijkt, maar volgens mij staan er komma's en punten in m'n forumbericht.. en op die hoofdletters zal het wel niet aankomen zeker +)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cynneke met een C neemt geen draaiorgel mee wel gedichten, een heleboel dat is nog eens cool houdt de witregel in ere anders zal haar tekst halveren Welkom!