Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sepulguy is vanaf nu ook aanwezig

Heeij heeij, Ben Bram, 20 jaar en schrijf inmiddels al een paar jaar. Begon in eerste instantie met jeugd (horror-)verhalen in een schrift(ja echt waar het gebeurde nog). De meeste inspiratie haal ik uit films, boeken en graphic novels (een ondergewaardeerde vorm van literatuur als je het mij vraagt). Na een reeks korte verhalen die ik maar niet kon afschrijven heb ik mezelf aangezet tot het schrijven van een boek. En deze keer niet zomaar zeggen dat, maar ook echt doen. Heb me toen in een aantal dagen een plot opgezet en verhalen er omheen verzonnen. De rest volgde daarna zelf. In een week had ik al meer geschreven aan het boek dan ik daarvoor aan een kort verhaal had geschreven dat al meer dan een jaar in mijn laptop-archief zat. Inmiddels is het eerst boek af van wat hopelijk een trilogie gaat worden. Ik wilde het in eerste instantie gewoon bij een boek houden, maar de manier waarop ik schreef en de gebeurtenissen die ik per persoon voor ogen had zou zorgen voor een behoorlijk dik boek. Vandaar dat een trilogie mij een gepaste oplossing leek. Nu is het zoeken naar een uitgever al ben ik daar nog een beetje voorzichtig mee. Ben van plan eerst het een en ander aan advies in te winnen. Hoop nog veel tips en andere dingen te kunnen geven aan anderen zoals mij. Ik zie er in ieder geval naar uit. groetjes, Bram

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iemand zoals jij past er altijd bij een jeugd vol gruwelen om van te jubelen inspiratie uit een literaire strip haalt menigeen uit een schrijversdip Welkom!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Bram, Welkom hier & veel succes. Heb je Logicomix gelezen? Originele manier om het verhaal van een wiskundige te vertellen, vond ik.