Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stelt zich voor: Johan Bordewijk

Mijn naam is Johan Bordewijk, mijn hele leven (ben 46) al fanatiek lezer en sinds enige jaren ook enthousiast schrijver. Ik schrijf vooral proza (o.a. korte verhalen) en een beetje poëzie. Afgelopen zomer heb ik een roman afgerond die ik op Tenpages heb gezet (de aandelen verkoop gaat lekker) Ik hoop hier wat proefteksten te kunnen plaatsen en commentaar te krijgen (en te geven natuurlijk). Groeten, Johan

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nog zo'n 75 procent en dan ben je bekend bij een grote uitgeverij wees er als de kippen bij krap 3 maanden te gaan voor de man met de bekende naam Welkom!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor het vriendelijke welkom. En ik begrijp dat er ook al mensen bij Tenpages gekeken hebben. Leuk. En om op Janheij te reageren: ik ben inderdaad van karakter (F. was mijn oudoom). Maar of dat een voordeel is.... daar ben ik niet over uit. Anyway, het is maar een naam.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan zit "het" toch in je genen!? Niet je naam naar beneden halen, vooral niet deze bekende naam die veel oproept! Welkom Johan. Schrijf ze!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He Johan, ik ben even benieuwd naar hoe het met je gaat op Ten Pages. Ik zie net dat je richting de 2000 gaat. Kun je hier of anders bij het Tenpages-topic vertellen hoe jij dit aanpakt? Als je dat niet wil, geen punt hoor, maar ik vroeg me het even af.