Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

MRTN meldt zich aan het front

Hallo allen, Ik heb me hier recent ingeschreven onder met de nickname MRTN maar de mensen die mij kennen noemen mij meestal Maarten. Ik ben via Schrijfwijf op deze site terecht gekomen. Afgelopen jaar de dertig gepasseerd en woon en werk in het oosten van het land. Ik ben een beetje vreemde eend in de bijt want ik heb lezen nooit leuk gevonden. Op de middelbare school heb ik ooit een projekt gemaakt waarin ik heb onderzocht waarom schrijvers in hemelsnaam gaan schrijven. Daar ben ik wel achter gekomen want het is namelijk verrekte leuk. Wat betreft lezen ben ik wel een beetje bijgedraaid want ik zit ongeveer 4 uur per week in de trein en zo'n vervelende reis gaat een stuk sneller met een goed boek. Nesbo en Zafon zijn hierbij favoriet maar al met al lees ik nog geen 10 boeken per jaar. Het schrijven vind ik wel leuk en ik heb geluk dat ik een beetje een nachtbraker ben anders zou ik echt niet met mijn tijd rond komen. Ik heb net als iedereen hier de hoop ooit eens een internationale bestseller te schrijven. Ik zal als ik mij hier begeef daarom mijn eigenwijsheid laten varen en mij geheel open stellen voor welke kritiek dan ook.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom MRTN. Je bent in goed :? gezelschap, ik vind lezen ook maar niks. Ik wens je veel succes met het voorbereiden van je internationale doorbraak.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha broeder! Leuk dat je je nu ook hier hebt voorgesteld! :thumbsup: Hoop dat je dit forum net zo leuk vindt als ik. De feedback die je hier krijgt is erg waardevol.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ondanks uren in de trein en opblijven tot diep in de nacht leest hij met moeite en pijn van boeken een stuk of acht deze eigenwijze eend in de bijt stopt in schrijven al zijn tijd Welkom!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hll, Mrtn! Wlkm p ht frm. K bn k nt z'n lzr, k hb mr mt schrvn. Ltd lk m ng n Mrtn tgn t kmn p ht frm. Vl plzr gwnst hr! Grt, GrtMrtn.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom MRTN :)
Daar ben ik wel achter gekomen want het is namelijk verrekte leuk.
Daar ben ik het helemaal mee eens :D