Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kaya Erdinc

Goede avond mensen, Er zijn enkele uren verstreken na mijn registratie op Schrijven Online. En ik heb een beetje zitten brainstormen over hoe ik mij ga presenteren op dit forum. Zal ik de deur intrappen over mijn passie voor voetbal, of begin ik over mijn liefde voor het flimhuis? Dat is iets wat ik voorlopig graag in het midden wil laten, om daar later pas op in te gaan door middel van korte blogs die mijn ervaringen weerspiegelen over mijn twee grootste bezigheden in het dagelijks leven. Ik zit nu in mijn zestiende levensjaar en ik ben geboren en getogen in Maastricht. Al sinds jongs af aan is lezen (destijds 'voorlezen') mij met de paplepel ingegoten. Ik werd jarenlang dagelijks voorgelezen en daar blijk ik nu, jaren later: veel profijt van te hebben. Ik vind het van groot belang om mijn algemene ontwikkeling op een hoog peil te houden zodat ik over voldoende kennis beschik om over van alles en nog wat te kunnen schrijven. Ik wil met mijn schrijfstijl een breed publiek aanspreken waarin de lezer kan herkennen dat ik het heb gecreëerd. Maar dat is nog niet iets waar ik me nu al mee bezig wil houden, omdat ik heb gemerkt dat je zoiets leert naarmate je verjaart en je meer ervaring op doet. Door actief te zijn op dit forum probeer ik te leren van anderen en open te staan voor kritiek op de nog te publiceren stukken tekst. Graag tot ziens, Kaya Erdinc.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Te vinden op het veld of in een bioscoop doet aan zijn brein geweld ontwikkeling is niet te koop na jarenlang te zijn voorgelezen hier moet je wezen Welkom!

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het warme welkom allemaal! Ik zal binnenkort iets plaatsen bij proeflezen, nu nog een beetje oriënteren over hoe het er hier aan toe gaat. :)