Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jurriën Bodaan

Hallo allemaal, mijn naam is Jurriën Bodaan ben nog 19 jaar, 22 januari word ik 20 jaar. In mijn vrije tijd speel ik gitaar en schrijf ik gedichten. Momenteel volg ik een opleiding Sport en Bewegen op het Deltion College in Zwolle. Meer vragen kunnen jullie gewoon vragen. Groeten,

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:eek: niet te geloven... wat een groot aantal gedichten heb je al gemaakt (en eentje heeft een top 10 plaats gehaald :D )

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ eigen: Helaas was dat mijn enigste gedicht in de top-10 maar het motiveert wel :D @ Suma: Al mijn gedichten kun je vinden via op mijn website. Die link staat wel bij mijn account onder het kopje: op het web.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nog 20 dagen te gaan dan verjaart Jurriën Bodaan dat moment is best bijzonder voor dit jonge dichtwonder jeugdig, gezond en fit Cychick delft het onderspit Welkom!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
als je kijkt 2 toetsen rechts van de l en links van de enter, met die toets is dat mogelijk:) typ eerst dat icoontje " en dan pas de letter dus ë, ik hoop dat je het snapt, anders wil ik het nog wel een keer uitleggen:) geen probleem

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben nu ook wel benieuwd naar je gedichten. Ik ga zo maar eens even een kijkje op je site nemen. ;)