Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ik knal me erin

Net als een rotje besluit ik op de valreep mezelf toch maar even er in te knallen. Het is tenslotte toegestaan vuurwerk af te steken vandaag ;) Ik dwarrel al een tijd rond hier op dit leerzame forum, maar ben eigenlijk meer een lezer. Vanmorgen hoorde ik op het journaal dat 4 op de 5 Nederlanders aan een goed voornemen doet, maar dit binnen twee weken alweer vergeten is. Toch ga ik proberen mijn goede voornemen vol te houden. En dat voornemen is dat ik probeer iets meer aanwezig te zijn hier. Aanwezig in de zin van iets meer plaatsen en in de hoop ook iets toe te voegen. Voor een ieder die het weten wil, ik ben: een moeder van twee meiden een schrijfster van heel veel en van alles en nog wat creatief onzeker maar gelukkig 35 jaar getrouwd in de volksmond 'apart' maar vind mezelf heel gewoon! Tot schrijfs!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Is die vinger beschadigd door vuurwerk? :crybaby: (ik ben gek vandaag, kan er ook niks aandoen)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Tootsie. Wat is scrappen? Bij ons in het magazijn wordt het gebruikt als aanduiding om beschadigde apparatuur te vernietigen.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@eigen, het is slechts een veertje dat rust. ik ben alle dagen gek...daar kan ik ook niets aan doen :o @ Simon, scrappen is niets meer dan foto's oppimpen en inplakken met eyelet's, embellishments, zuurvrij papier, lintjes en nog veel meer. Van oorsprong komt het uit Amerika geloof ik. Als je googled op scrapbook of scrapbooking en dan op afbeeldingen zie je tal van voorbeelden. Het heeft dus niets met vernietigen te maken...alhoewel ik een mislukt scrapgebeuren ook vernietig hoor ;)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Four Seasons: Nu maar hopen dat DAT niet tegenvalt ;)
:lol: Nee hoor! Ik hou van mannen net zo veel als vrouwen. :D (GRAPJE!)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een tik van de molen als klap op de vuurpijl in plaats van rond te dolen zoekt ze hier haar heil 'apart' in de volksmond kijk hier maar eens rond Welkom!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Toetsie, net als iemand anders dacht ik eerst ook dat je :o een man was. Ik had associaties met die andere Toetsie, dat kan alleen maar als compliment zijn bedoeld. Je zult er achter komen dat een ietwat gek, :ninja: hier uitzonderlijk normaal is. Er dwalen hier sommige heel aparte :lol: geesten rond. Welkom, voordat ik dat vergeet. :thumbsup:

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Tootsie, hier de volgende die ook erg 'apart'kan zijn!! Wat zou de wereld toch saai zijn als we allemaal hetzelfde waren, toch? Enne, volgens mij heeft iedereen wel iets unieks, aparts, geks, of hoe je het ook zou willen noemen.... Wat is trouwens 'gewoon?' In ieder geval welkom!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Suma en Charmila :lol: Fijn te horen dat ik niet de enige aparteling ben. Ik voel me vast snel thuis.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Tootsie. Hier dwalen inderdaad aparte wezens rond. Gelukkig hoor ik bij de gewone mensen. Nou ja, ik doe wel gek, maar dat is hier zo ingeburgerd dat het gewoon is. Je past er dus precies bij.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tootsie. Familie van Toots Tielemans? ;) Ik ben een beetje geintrigreerd door dat fotootje van die vingers. Zijn dat jouw vingers en zo ja wat is er met die ene vinger? Nou ja, je ziet dat je niet de enige aparteling bent. In ieder geval welkom.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tootsie, gemanipuleerd genetisch schrijfwezen! Welkom hier op de laatste dag van het jaar. Dat de knallende rotjes en de gillende keukenmeiden het schrijftalent van jou mag doen uiteenspatten in extatische gekleurde zinnen in 2011. Sorry Tja, morgen begint pas mijn goede voornemens. :D

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vind al knap dat je ze hebt. Aan goede voornemens heb ik me nooit gewaagd.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Hi Hi, nou mijn eerste nieuwjaarsdag begint al goed met al jullie lieve welkomstgroeten. Thanks iedereen! Dat ik hier nog maar lang rond mag dolen :D