Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo!

Hallo allemaal! Mijn naam is Charmila en ik heb vandaag een account aangemaakt bij schrijven online. In mijn dagelijks leven sta ik met veel plezier voor de klas en daar doe ik een heleboel inspiratie op voor het schrijven van verhalen. Twee jaar geleden heb ik mijn eerste boek uitgegeven, wat een geweldige ervaring was, maar graag wil ik er wat meer uithalen. De reden is dat ik mijn eerste (kinder)boek heb uitgegeven via een internetuitgeverij en geen enkele feed-back erop heb gekregen. Achteraf merkte ik dat er verschillende snel-tik- en taalfouten inzaten, en vind ik dat het geheel veel en veel beter kan. ( De reacties van lezers op dit boek waren daarentegen wel positief!) Ik heb nu een tweede boek geschreven die ik veel beter vind dan de eerste en die ga ik naar BSN sturen. Ik las op deze site veel positieve berichten hierover, de site sprak mij aan en het is betaalbaar. Ben dus erg benieuwd. Na de kerstvakantie ga ik mijn huidige verhaal (dat net af is) in mijn klas (groep 6) voorlezen en de kinderen hebben al aangegeven dat ze er erg veel zin in hebben! Vooral omdat een aantal leerlingen een oudere broer of zus in groep 8 heeft, waaraan ik een deel van het verhaal tijdens de kampweek heb verteld bij de open haard. Met erg enthousiaste reacties als gevolg. Vervolgens hebben deze leerlingen hun afscheidsdisco op eigen initiatief opgegeven en gevraagd of ik in plaats daarvan mijn verhaal verder wilde vertellen! Een prachtig compliment... Maar ja, de uitgevers hebben daar natuurlijk geen boodschap aan! Ik hoop dus verder te komen en vind het vooral leuk om middels dit forum op de hoogte te blijven van wat er speelt en misschien wat tips te krijgen! groetjes Charmila

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Taalfouten als lerares voorlezen aan groep zes kamperen met groep acht open haard op volle kracht geen disco maar een verhaal is er een dokter in de zaal Welkom!

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Charmila :) Wat leuk dat je al eens een boek hebt uitgegeven! Veel succes voor de toekomst, ik wens je nog veel meer gepubliceerde werken toe ;)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cychick, je gedichten zijn een onthullend en warm welkom voor iedere nieuwkomer. Mag ik dit zeggen of is dit Off Topic?

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik voel me helemaal welkom hier! Geweldig en hartstikke bedankt voor jullie aardige berichtjes! enne, voor cychick: Wat een warm welkom hier ik kom op deze site nu al met veel plezier, hoop op veel boeken, tips en leren en de gezelligheid zal mij echt niet deren! een welkom met een gedicht was ook wel een prachtig gezicht! hihi, ik ben wat minder thuis in dichten dan jij... Maar ieder heeft z'n talent!