Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Marija Mishka - It is me

Goed voorstellen is een kunst. Doe je het goed blijven mensen je onthouden, doe je het slecht zijn ze je naam bij het handschudden al vergeten. Mijn naam is Marija Mishka. Mijn eerste woord dat ik ooit schreef was mijn eigen naam, in spiegelbeeld, want ik ben linkshandig. Inmiddels ben ik 28 jaar en heb ik meer ervaring dan het schrijven van mijn eigen naam. Afgestudeerd Nederlandse taal en cultuur wetenschappen en inmiddels een drukke baan die soms de aandacht van mijn lezen en schrijven wegneemt. Altijd veel geschreven, maar helaas heeft dit voor mij de afgelopen 1,5 jaar wat stil gelegen. Inmiddels vol energie weer zaken opgepakt. Opfris cursus, intensieve cursus en nu ook lid van dit forum. Ook doe ik mee met diverse wedstrijden. Wat schrijf ik: korte verhalen, poezie, extreem korte verhalen (denk aan twitteratuur) Wat wil ik schrijven: theater/toneel Overige interesses: muziek maken, Adidas, Fotografie, mensen in het algemeen, die-hard spangas fan, Krav Maga, theater, konijnen, alleen reizen. Ik heb mijn hand geschud, aangenaam kennis te maken. Marija Mishka

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Linkshandigen zijn creatief konijnen zijn lief een extreem kort verhaal doe je niet voor een volle zaal hier een stoere vrouw ik schud mijn hand uit de mouw Welkom!

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Marija. Ik ben ook linkshandig (of liever gezegd linksonhandig) maar ik schrijf niet in spiegelbeeld. Ik kan wel goed in spiegelbeeld lezen. Dat geeft bij een glazen deur nog weleens een probleem.