Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aan een ieder die het lezen wil, dit ben ik, een beetje...Soley

Bijna twee jaar ben ik al lid van schrijven online, maar heb er tot sinds kort weinig mee gedaan, omdat er, zoals iedereen het waarschijnlijk wel kent, hele belangrijke dingen te doen zijn en alles gaat voor de leuke dingen.....daar kom je dan achter....moet je niet willen.... Het liefst zou ik kinderboeken willen schrijven, ik teken en schilder zelf, en heb heel veel fantasie, maar om een boek lekker leesbaar neer te zetten is weer een ander verhaal. Ook de gedachte aan een familie geschiedenis en een roman trekken me wel, maar dit moet zich gaandeweg vormen, het moet rijpen. En als je het laat liggen gebeurt er nooit iets! Nu dan eindelijk sinds kort, met behulp van 1 heel bijzonder mens, zijn mijn bronnen aangeboord ben ik weer opgeschud, mijn dank hiervoor ;) De competitie wordt gevoed! Wie eindigt als eerst op de rode loper, of wordt het toch vechtend en rollend in gekleurde galajurken van goedkoop satijn....met beenhaar piepend uit de panty's? wie smoelt er beter op de camera? En het uiteindelijke doel, heerlijk achter in de tuin vertoevend hard werkend aan de laatste roman/sprookje/novelle/thriller.....hmmmm, wel in een land waar het weer altijd mooi is. Affijn eerst maar eens flink blijven schrijven! Wie weet tot lees'

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Soley! Je hebt mij trouwens opmerkzaam gemaakt op deze site dus het voelt een beetje als iemand verwelkomen in haar eigen stamkroeg. Misschien zit daar ook wel weer een verhaal in. Beenhaar, panty's, camera's? Ah, je bedoelt natuurlijk het Boekenbal! Misschien moet je nog wat uitzieken... :D

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pfff, nou gelukkig maar! ben ik niet alleen......met al dat haar! Dank, dank...... :) en een beetje... :o Inderdaad misschien toch iets te labiel nog? :puke:

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sinds jan 2009. Ruim anderhalf jaar eerder dan ik. Edoch, hartelijk welkom of beter, een fijne voortzetting...

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Soley, best wel behaard droomt van een toegangskaart tot het gala van het Boekenbal wie is het beste paard van stal grijnzend in een jurk van satijn zelf betalen voor je wijn met als doel voor ogen het banksaldo te verhogen Welkom!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Super bedankt allemaal en wat een geweldige binnenkomer cychick!! maar zo steekt de vork in de steel....toch wel.....best een beetje....hahahah volgens mij wordt het gezellig! iedereen een hele fijne jaarwisseling allemaal! :D