Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dit ben ik

Mijn naam is Rob Wanders Vader van drie, en opa van vier kinderen 's ochtends mag ik al veiligheidskundige erop toezien dat onze mensen ook na hun werk als lasser, pijpfitter, en alle anderen die daarbij horen 's avonds net zo gezond naar huis gaan, alsdat zij 's ochtends zijn begonnen. 's Middags ga ik aan de gang met mijn eigen ding. Creativiteit is mijn leven, tekenen vanaf dat ik een potlood vast kon houden, schilderen vanaf het moment dat ik de verf niet meer voor snoep aanzag. Airbrushen na 45 jaar schilderen, tekenen en deze exposeren. Zilversmid en zangles na een half jaar vechten met acute leukemie, en als overwinnaar uit het ziekenhuis gekomen. (Misschien schrijf ik hier nog eens een verhaal over) Schilderen met zand op een lichtbak sinds twee maanden, en schrijven sinds 08-12-2010. Ik hoop hier lang van jullie verhalen en gedichten te kunnen genieten, en ga fanatiek proberen die ook voor jullie te schrijven.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Rob, Dat fanatisme knalt er inderdaad vanaf. Welkom, maar uh, eerst de forumregels eens bekijken had ook geen kwaad gekund? Met name die voor proefschrijven. Ik heb ze al gemeld bij onze moderator, die zal er (denk ik, zijn wegen zijn soms ondoorgrondelijk :unibrow: ) wel één verwijderen en als jij dan daarna dat wat overblijft even aanpast aan 'onze manieren', dan zal ik daar met veel liefde op reageren. Ik vind het wel prettig iemand aan te treffen die net zo matineus is als ik. Het is hier in de vroege ochtend meestal nogal eenzaam, namelijk. Jannie

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Rob, op deze mooie site. Het klopt, wat Janheij schrijft, de ochtend is voor de vroege vogels, al heb ik het vermoeden dat het voor jou de afsluiting van de vorige dag betreft. Vel succes met je schrijverij, al is het niet nodig dat speciaal voor ons te doen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toveren met zand tekengerei in de hand deze creatieve duizendpoot slaat men niet zomaar uit het lood met hoog in het vaandel veiligheid deze opa schittert altijd Welkom!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Creatief, hoor! Familie van de bekende ontwerper Marcel Wanders toevallig? Welkom hier, en veel schrijfplezier.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Rob, blijven komen hoor, ondanks de stroeve start bij proeflezen (waar wel erg veel bijvoeglijke naamwoorden in je tekst rondzwerven).

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn naam is Rob Wanders Vader van drie, en opa van vier kinderen 's ochtends mag ik al veiligheidskundige erop toezien dat onze mensen ook na hun werk als lasser, pijpfitter, en alle anderen die daarbij horen 's avonds net zo gezond naar huis gaan, alsdat zij 's ochtends zijn begonnen. 's Middags ga ik aan de gang met mijn eigen ding. Creativiteit is mijn leven, tekenen vanaf dat ik een potlood vast kon houden, schilderen vanaf het moment dat ik de verf niet meer voor snoep aanzag. Airbrushen na 45 jaar schilderen, tekenen en deze exposeren. Zilversmid en zangles na een half jaar vechten met acute leukemie, en als overwinnaar uit het ziekenhuis gekomen. (Misschien schrijf ik hier nog eens een verhaal over) Schilderen met zand op een lichtbak sinds twee maanden, en schrijven sinds 08-12-2010. Ik hoop hier lang van jullie verhalen en gedichten te kunnen genieten, en ga fanatiek proberen die ook voor jullie te schrijven.
Beste Rob, Heb je mijn oproep voor creatief schrijven en leukemie gezien? Ik zou graag met je in contact komen, als je wilt meewerken aan een artikel voor LeukoNieuws! Alvast bedankt!!