Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Akahige

Hoi. Ik ben Akahige, 31 jaar uit ZH en met ambities met betrekking tot schrijven. Ik wil proberen om een boek te schrijven (ben pas op 10.000 woorden of zo) en omdat ik voor mijn gevoel te weinig onderricht heb gehad met betrekking tot wat ik wil doen, hoop ik op dit forum meer te leren voor mijn project. Mijn voorbeelden als schrijvers zijn min of meer Joost Zwagerman, Murakami Haruki, Charles Duchaussois (=hippie-junkie die over zijn drugsverslaving in Nepal en India geschreven heeft) en Jay McInerney. Ik zeg "min of meer" omdat het eerder bepaalde boeken van deze mensen zijn die mij hebben geïnspireerd dan dat ik hun hele oeuvre uit en te na ken. Mijn boek zal stilistisch gezien bijv. best veel weg gaan hebben van "Bright Lights, Big City". Ik zal dus hier wat gaan lurken en misschien als ik iets zinnigs denk te kunnen zeggen ook meeposten. Bye!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lurken is in dit geval een term die is afgeleid van het engelse "to lurk". Hiermee wordt op fora bedoeld dat iemand wel meeleest, maar niet per sé actief meepost, oftewel lurken.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We hebben dus een gluurder die is gaan schrijven of een schrijver die is gaan mee gluren? Maakt niet uit. Welkom Akahige! })

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lurken doe je aan een fles snijden met een mes felle lichten in een grote stad verbruiken best veel Watt zinnig denken is de kunst dit gedichtje is een gunst Welkom!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lurken doe je aan een fles snijden met een mes felle lichten in een grote stad verbruiken best veel Watt zinnig denken is de kunst dit gedichtje is een gunst Welkom!
Oh kijk, het rijmt allemaal. Knap hoor.