hallo allemaal/ collega's

Ik ben een Italiaanse schrijver die publiceert in Italië maar woont in Nederland. Dat zijn mijn boeken http://www.ibs.it/ser/serpge.asp?type=keyword&x=l…

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Luciotto! Ik ben de italiaanse taal ook niet machtig. Wil je (heel misschien) iets meer over jezelf vertellen? Bv waarom woon je nu hier want in Italie is het toch immer La Dolce Vita???
12 december 2010 - 11:48

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Luciotto, heb het goed op SOL! en..gefeliciteerd met je boeken! Ook ik beheers de Italiaanse taal niet, maar ik heb net wel de zin: netti mel carrello!:D, geleerd:) (doe in het karretje)klinkt heerlijk zangerig, dus zing ik nu zachtigs: nettiii mel carelloooooo . lol
12 december 2010 - 13:33

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook van mij een hartelijk welkom, Luciotto. Mijn Italiaans gaat helaas niet veel verder dan pronto en benvenuto. Un caloroso benvenuto dan maar. Ben je van plan ook in het Nederlands te gaan schrijven?
12 december 2010 - 14:26

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Luciotto, Welkom hier bij de sollers die meer verstand hebben van rode chianti wijnen dan van pizza's. Dat de Moto Guzzi uit Italie komt is ook voor ons een verrassing. De Fiat kennen de meesten van ons gelukkig nog wel. Een Italiaanse schrijver vormt voor ons een culturele uitdaging. Welkom :)
12 december 2010 - 18:45

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Kun je iets meer over jezelf vertellen Luciotto? We zouden niet de indruk willen krijgen dat je alleen je boeken komt promoten. Wat voor genre schrijf je? Ben je nog aan een boek bezig? Wat verwacht je van Schrijven Online?
13 december 2010 - 12:09