Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben door te zijn

Dag lieve mensen! Mijn naam is Eli. Vanaf mijn twaalfde levensjaar schrijf ik gedichten, poëzie en rapteksten. Ik houd van schrijven of typen, maakt mij eigenlijk niet veel uit, want meestal weet ik mijn weg te vinden om letters om te vormen in woorden en deze weer samen te laten dansen in zinnen. Vanuit weinig iets creëren is wat ik mooi vind aan kunst, zo ook aan schrijven. Ik ben op dit moment bezig met een boek, mijn eerste echte boek boek! Het lijkt me mooi als mensen het kunnen lezen wanneer het klaar is, maar mocht dit niet lukken dan laat ik het minimaal één keer drukken om het mooi in de kast te zetten naast mijn rap-cd´s. ;) Ik heb in mijn boek een complot verwerkt, waarvan ik hoop dat het de lezer op het einde zo´n `owww, dus die heeft dit of dat gedaan, dat was hij helemaal niet...´- gevoel meegeeft. Verder is mijn schrijfstijl is niet moeilijk, want ik zit niet moeilijk in elkaar. Ik hoop dat dit voldoende is en ik hoop wat tips en tricks uit deze site te kunnen halen. Bedankt alvast daarvoor! Groeten, Eli 

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, ik zie dat je hier al een poosje bent aangemeld, je hebt dus al wat kunnen rondkijken. Wij zijn allemaal van die mensen die net als jij van letters, woorden, zinnen, taal houden dus je zal je hier best thuisvoelen. Welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeker mooi als men je boek lezen ken gebruik begrijpelijke taal dan snappen we het allemaal de clou staat al gemeld had je beter niet verteld Welkom!

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eli. Hou je van filosofie? Aan SOL heb je ongetwijfeld veel, je kunt hier enorm veel leren. :nod: Veel plezier hier. :)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eli, we zitten hier gewoon te springen om ongekompliceerde schrijvers met ongekompliceerde verhalen met een o'www einde. Misschien kun je óns nog wat leren in plaats van andersom. Bobcat. :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Eli. Welkom op het forum. Ik denk dat je meer tips dan tricks kunt vinden. De tricks moet je altijd zelf verzinnen. Maar daar ben al mee bezig, las ik.