Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bobcat onthult zijn personaliteit

Misschien wordt het nu ook wel eens tijd dat Bobcat zich voorstelt. Hij struint op Schrijvers on line rond en deponeert ongevraagd, zijn commentaar op diverse forum onderwerpen. Schrijven is zijn passie en schrijfvouten maken zijn handicap. Wat is onze taal toch moeilijk. Gelukkig is er SOL die voor hem het schrijverspad belicht. De meningen van de ervaren anderen, is voor hem inmiddels een leidraad geworden bij de vele obstakels die bij het schrijven om de hoek van het blanco papier komen gluren. Maar het meeste dat hem aanspreekt is de gemeende betrokkenheid van de forumleden die met raad en daad de schrijfsels van een ieder corrigeren. Ook al is het commentaar soms hard voor de betrokkene, het blijft positief bedoeld en daar gaat het toch uiteindelijk om. Een geweldige mooie site die een stimulans is voor de beginnende en gevorderde schrijver. Ook een goed werkende site, dank zij Dries die op de achtergrond stiekem alles in de gaten houdt en ingrijpt daar waar nodig is. Nee, ik heb mijn schrijversplekje, denk ik, voor voorlopig wel gevonden. Bobcat. :)

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom als mosterd na de maaltijd, Bobcat. Ik had - naar aanleiding van jouw opmerking bij het RSI-topic over zere polsen - me al afgevraagd van welk geslacht je was... :D en daarbij ontdekt dat de link naar jouw Hyves niet werkt. Het ontbrak me gisteren aan tijd en lust om daar een PB van te maken en bovendien kon ik het antwoord op je homepage wel vinden. Ik zag het gelijk! Met zo'n sikje moet je wel van het mannelijk geslacht zijn. (ik heb nog niet verder gekeken, mijn vraag was al beantwoord, immers?) Ik zou, als ik jou was, even kijken in mijn profiel of alles goed is ingevuld en mocht dat wel zo zijn, even met Dries mailen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bobcat met een sik praat over zijn eigen ik in de derde persoon is dat gewoon een schrijfoefening of doet hij zo zijn ding Welkom!

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het een beetje gek iemand welkom te heten die hier al een maand rondstruint, maar toch: welkom op SOL. Ik hoop dat je hier nog veel leert en plezier hebt (ook niet onbelangrijk).

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Scarlet: Jij koopt toch ook niet gelijk zomaar een auto, je wilt er toch ook eerst een proefrit in maken? Janheij: Deze sik heeft de link naar Hyves hier weggehaald. Wil je op hyves dan via mijn website op dit moment. Ik weet nog niet goed wat ik nou eigenlijk wil met die Hyves. Of moet ik ook gaan facebooken en twitteren? In het onderhouden van al die communicatie dingen gaat zoveel tijd inzitten. Tijd die ik liever besteed aan schrijven. Als iemand mij moet hebben dan vinden ze mij wel. Bobcat. :)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: Ach, sommige leden stellen zich voor om daarna nooit meer iets van zich te laten horen. Jij post eerst alvorens je voor te stellen. Persoonlijk heb ik dan liever het laatste. :)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Scarlet, Ik heb al heel veel schrijversites bezocht, geloof me. :) Voorlopig ben ik van plan om hier te blijven hangen. Of mijn bijdrage aan dit forum ook een echte bijdrage zal zijn is ter uwer beoordeling. Maar voor voorlopig, iedereen bedankt voor het hartelijke welkom. Bobcat. :D

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Alsnog welkom Bobcat :) ik lees niet alle voorsteltopics dus dacht dat die van jou al geweest was, hihi. Je hoeft trouwens niet telkens op enter te drukken voordat een zin af is, het leest wat fijner als de tekst gewoon doorloopt tot de rechterkant van je post ;) En wat doet Bobcat naast het schrijven? Of is schrijven jouw leven :)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Hoi Waus, Ja ik ben een beetje een geordend mens. Ik heb graag mijn teksten een beetje recht onder elkaar. Kleine afwijking moet je maar denken. Net als jij ben ik huisman. Hobbies zijn koken en schrijven. Net zoals jij tussendoor op het toetsenbord rammelen doe ik het ook op een kleine notepad aan de eettafel. :)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, gevonden (Ik was een tijdje absent) welkom Bobcat. Zo, hebben we het voorstellen ook gehad :D .