Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Prefabgirl

Hola allemaal! Nou, eindelijk kom ik dan toe aan me even fatsoenlijk voorstellen hier. Vind het wel moeilijk, want wat is nou interessant genoeg voor jullie om te lezen? Ik heb me al mijn hele leven bezig gehouden met lezen, schrijven en studeren. Het is meer dan een hobby aan het worden. Na een training bij de Schrijversvakschool in Amsterdam heb ik besloten daar wat serieuzer mee aan de slag te gaan. En kwam toen bij het tijdschrift Schrijven, en uiteindelijk ook hier. Wat ik hier tot nu toe gezien heb, vind ik erg inspirerend. Er wordt serieus omgegaan met de schrijverij-en van iedereen. Heel mooi. Ik hoop hier veel te leren en , wie weet, ook toegevoegde waarde te hebben voor anderen! Groetjes, Prefab

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zag je al in proeflezen. Welkom en veel plezier hier. :)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, prefabgirl. Je hebt gelijk, niets is voor ons interessant om te lezen, alleen ons eigen schrijfsel. :D Veel plezier hier om deze leerzame site. Mooie naam trouwens, prefabgirl.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Made in Spain staat op de buik gereed voor gebruik deze Prefab-meid neemt voor schrijven de tijd Welkom!