Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Quinn Somers. Aangename kennismaking! :)

Hallo allemaal! Mijn naam is Quinn Somers (dit is weliswaar een pseudoniem) en ik ben 20 jaar oud. Momenteel studeer ik geschiedenis. Ik ben altijd dol op lezen en schrijven geweest. Mijn eerste gedichtje schreef ik in het derde jaar op de basisschool en sindsdien heb ik de smaak te pakken. Naast gedichten ben ik me ook op proza gaan concentreren. Nooit serieus, altijd voor de lol in kladboekjes die ik dan mooi versierde enzo :) Schrijven is voor mij vooral een vorm van ontspanning, net als lezen. Natuurlijk heb ik er al over veel liggen dagdromen om ooit een eigen boek uit te geven.. Wie weet komt die droom ooit uit? Momenteel ben ik bezig met een jeugdboek, tenminste, ik denk dat het dat zal worden. Ik heb totaal geen ervaring op dit gebied! Maar op een dag kwam er een verhaal in mijn hoofd, heel anders dan alle andere dingen die ik tot nu toe geschreven heb.. en ik moest het gewoon proberen. Ik lees al langer mee op dit forum en heb me nu toch een account aangemaakt. Als je nog vragen hebt, stel ze me dan gerust :-) Groetjes, Quinn

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je weet dat er met geschiedenis studeren geen droog brood te verdienen valt, toch? Ik kan het weten, ik ben al bijna 20 jaar samen met een man die dat papiertje ook heeft... Misschien dat het jou lukt om van schrijven rijk te worden? :D Dat is wat wij hier allemaal wel zouden willen. Nee, nou serieus: Welkom!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Quinn. Ik zag je avatar de afgelopen dagen al op SOL rondslingeren. Leuk dat je erbij bent, veel plezier hier en dat je maar veel moge leren zodat je die droom kunt vervullen. :)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Danjewel allemaal :) En ja, Janheij, ik weet inderdaad dat geschiedenis niet echt een vak met toekomst is :D Maar ik heb gewoon gekozen voor een richting die me interesseert en we zien wel wat er later van komt zeker ;)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Quinn, Ook ik ben je al elders tegengekomen. Goed dat je gewoon kiest te doen wat je leuk vind. Wat mij altijd opvalt is dat mensen die geschiedenis studeren alle kanten uit kunnen. Je komt ze nl. overal tegen. Dus ik zou juist zeggen: komt allemaal heus op z'n pootjes terecht! Je gaat er later gewoon mee doen, wat jij wilt.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Blijf anoniem kies een pseudoniem het begon met boom roos vis nu schrijvend aan geschiedenis een boek vol geklad misschien wordt het wel wat Welkom!