Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi

Hoi iedereen, Ik ben kroontjespen en lees al jaren mee op het deel voor niet-leden. Heb besloten me vandaag toch maar aan te melden. Ik schrijf al verhalen sinds ik 5 ben en heb hier en daar wat prijzen voor verhalen gewonnen. Ik schrijf het liefst in het Engels (wegens Engelstalige opvoeding) en dat brengt me gelijk bij het praktische probleem dat daar in Nederland weinig uitgevers voor zijn. In het buitenland moet je weer gelijk een agent hebben. Ik zal me dus vooral vermaken met tips voor schrijfwedstrijden en hoe ik mijn boek kan publiceren. groet, Kroontjespen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is maar dat je het weet met Google Translate is de oplossing nabij en de vertaling is vrij één druk op de knop klaar met het getob Welkom!

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
|Welkom Kroontjespen. Hoop dat je een goede tijd hebt op schrijvenonline. Hebben ze ook zoiets in het Engels? Maar dan is het denk ik ook helemaal op Engeland gericht en dat is toch minder leuk als je er niet woont .

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Kroontjespen. In mijn jeugd heb ik je vervloekt. Je boog altijd door, zodat ik vlekken maakte. Welkom desalniettemin en veel plezier hier.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Kroontjespen m/v van onbekende leeftijd... ... als je nog even in de titel van dit topic je naam zet (bijvoorbeeld: 'Hoi ik ben Kroontjespen' of wat dan ook) dan kun je later dit nog eens terugvinden.