Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik wil mij even voorstellen

Mijn naam is IJBer. Na even wat rondgesnuffeld te hebben op de site (en na een korte vakantie) zal ik me nu maar even voorstellen zodat ik de durf ga krijgen om actief mee te doen. Ik schrijf gedichten en korte verhalen. Voor een heel boek heb ik geen geduld, geloof ik. Ik heb soms een gedicht gepubliceerd toen ik deel uitmaakte van een dichters groep. De laatste jaren maak ik van mijn gedichten soms boeken met beeldmateriaal, voornamelijk grafiek. Het lijkt mij erg fijn om mijn gedichten te laten proeflezen voordat ik er weer een boek van maak, maar ook om over allerlei onderwerpen te discussiëren die met schrijven te maken hebben. IJber

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gedichten met beeld iets wat nooit verveelt toch een boek vol plaatjes spelen een grote rol raap je moed bijeen wij zijn niet gemeen Welkom!

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie welkom. Ik ben nog een beetje aan het zoeken op de site en lees af en toe wat. Maar ik vind het nog moeilijk om te reageren. Tot nu toe heb ik in een schrijfgroep gezeten waar je elkaar direct zag, Het was maar een kleine groep en dus overzichtelijk. Ik weet niet of ik nu eerst moet beginnen met een stuk te laten proeflezen of met reageren op anderen. (dat durf ik nog niet zo goed).

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar moesten we allemaal doorheen, maar de meeste mensen hier zijn echt heel vriendelijk, al nemen ze geen blad voor de mond. Ja, het is best eng om voor het eerst een stukje te plaatsen, maar het risico beperkt zich tot het feit dat je kunt ervaren dat er mensen zijn die anders denken over jouw schrijfkunsten. Als je het eng vind om op een ander te reageren kun je de eerste reacties in vragende vorm doen. Daar kan niemand zich aan storen.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mij opvalt op deze site is dat er veel mensen weinig geduld hebben met andere mensen als deze "schrijvers" fouten maken, en als laatste de vreselijke arrogantie van vele zogenaamde schrijvers in spe, (dus dan praat ik over de niet gevestigde schrijvers) die commentaar leveren op anderen. Het maakt niet uit op waarover je schrijft of op wie je wel/niet kritiek hebt, het is de toon die de muziek maakt. En dat laatste is bij velen ver te zoeken. Voor mij als meelezer, en schrijver in spe, heeft deze site afgedaan. Gevestigde schrijvers zijn dan ook niet lid van deze site. Dus "be humble" zoals de Engelsen zeggen. Als je daadwerkelijk een succesvol schrijver bent, heb je nog een reden om arrogant te zijn.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mij opvalt op deze site is dat er veel mensen weinig geduld hebben met andere mensen als deze "schrijvers" fouten maken, en als laatste de vreselijke arrogantie van vele zogenaamde schrijvers in spe, (dus dan praat ik over de niet gevestigde schrijvers) die commentaar leveren op anderen. Het maakt niet uit op waarover je schrijft of op wie je wel/niet kritiek hebt, het is de toon die de muziek maakt. En dat laatste is bij velen ver te zoeken. Voor mij als meelezer, en schrijver in spe, heeft deze site afgedaan. Gevestigde schrijvers zijn dan ook niet lid van deze site. Dus "be humble" zoals de Engelsen zeggen. Als je daadwerkelijk een succesvol schrijver bent, heb je nog een reden om arrogant te zijn.
Twintig minuten lid en dan zo'n binnenkomer... Een van de vreemdste van de afgelopen jaren. Ik denk dat je je stevig vergist. Maar goed, doei dan maar. IJber welkom trouwens!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mij opvalt op deze site is dat er veel mensen weinig geduld hebben met andere mensen als deze "schrijvers" fouten maken, en als laatste de vreselijke arrogantie van vele zogenaamde schrijvers in spe, (dus dan praat ik over de niet gevestigde schrijvers) die commentaar leveren op anderen. Het maakt niet uit op waarover je schrijft of op wie je wel/niet kritiek hebt, het is de toon die de muziek maakt. En dat laatste is bij velen ver te zoeken. Voor mij als meelezer, en schrijver in spe, heeft deze site afgedaan. Gevestigde schrijvers zijn dan ook niet lid van deze site. Dus "be humble" zoals de Engelsen zeggen. Als je daadwerkelijk een succesvol schrijver bent, heb je nog een reden om arrogant te zijn.
We waarderen het enorm dat je je speciaal hebt aangemeld om ons te vertellen hoe vreselijk arrogant we zijn. Ga je ook snel weer weg? Alsjeblieft?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Arrogant Beleza? Het is jouw eigen vrije keuze om hier te zijn. Wij hebben daar > Gelukkig < geen beslissing in gehad. Waar we wel een beslissing in hebben is om jou met onze 'arrogante houding' te helpen met je problemen op het schrijfgebied. Hoe die keuze uit zal vallen hangt weer af van jouw arrogante houding. Bobcat.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mij opvalt op deze site is dat er veel mensen weinig geduld hebben met andere mensen als deze "schrijvers" fouten maken, en als laatste de vreselijke arrogantie van vele zogenaamde schrijvers in spe, (dus dan praat ik over de niet gevestigde schrijvers) die commentaar leveren op anderen. Het maakt niet uit op waarover je schrijft of op wie je wel/niet kritiek hebt, het is de toon die de muziek maakt. En dat laatste is bij velen ver te zoeken. Voor mij als meelezer, en schrijver in spe, heeft deze site afgedaan. Gevestigde schrijvers zijn dan ook niet lid van deze site. Dus "be humble" zoals de Engelsen zeggen. Als je daadwerkelijk een succesvol schrijver bent, heb je nog een reden om arrogant te zijn.
Goh Beleza, ben je een snellezer? Ik heb wel wat langer rondgesnuffeld op deze site en mij bevalt het wel. En als je kritiek wilt geven kun je beter een eigen forumonderwerp openen in plaats van deze op mijn voorstelpagina te droppen. Ik deel je kritiek niet en ik heb echt rondgekeken op deze site. Er is verschil tussen commentaar leveren en feedback krijgen. En er zijn mensen die gewoon voor hun plezier schrijven en niet zo nodig een 'gevestigde' schrijver hoeven te zijn.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jee....IJber, heb met je te doen dat er op jou kennismaking forumpje zo een rotte appel zit. Maar...voordeel is wel dat is gebleken dat de mensen op deze site het voor je opnemen! tof! Tot nu toe (en ben ook nog maar pas lid) heb ik alleen maar hele lieve en behulpzame berichten gehad. groetjes linda Niemand wil het weten Niemand kan het weten maar ik weet dat jij het wel weet

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jee....IJber, heb met je te doen dat er op jou kennismaking forumpje zo een rotte appel zit. Maar...voordeel is wel dat is gebleken dat de mensen op deze site het voor je opnemen! tof! Tot nu toe (en ben ook nog maar pas lid) heb ik alleen maar hele lieve en behulpzame berichten gehad. groetjes linda Niemand wil het weten Niemand kan het weten maar ik weet dat jij het wel weet
Nou, Linda daar kan ik wel tegen. Gewoon iemand die was verdwaald, te kort op de site had rondgekeken om de weg te weten. Ik vat het echt niet persoonlijk op. Maar bedankt voor je medeleven.