Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jeannette Jansen-Kim

Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Jeannette en ben niet zo lang bezig met het schrijven van verhalen en gedichten. Ik ben 53 jaar, getrouwd, geen kinderen en woon in Apeldoorn. Door het meedoen aan wedstrijden probeer ik ervaring op te doen en het is leuk om op deze site te zien wie er nog meer meedoen. Ik ben nogal onzeker of ik iets wel of niet moet insturen. Heb het idee (dat nergens op is gebaseerd overigens) dat om mijn inzendingen hartelijk wordt gelachen. Maar ja, wie niet waagt ... nietwaar? Ik heb meegedaan met de sonnetwedstrijd van Aquazz en mijn inzending wordt in hun bundel opgenomen. Misschien zegt dat niet zoveel maar het stimuleert wel! Ook staat er een column van mij in Trouw (inz. 'vergeten') tesamen met de overige 500 inzenders, geloof ik. Enfin, ik probeer het gewoon. Ik vind het leuk om te schrijven en en ben ook erg enthousiast vwb poezie. Mocht ik in de toekomst vragen hebben, wil ik me graag tot jullie wenden! Tot gauw!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom! Ik wens je hier heel veel plezier! Moge er de laatste maanden van dit schrijfjaar en het komende schrijfjaar heel veel poëtische schrijfsels uit je hand voortvloeien. Groetjes, Yarrid.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onzeker zijn we allemaal over elk verhaal hier genoeg tips te vinden en mensen om mee te binden gefeliciteerd met je sonnet in de bundel van AquaZZ een gedicht kan haast niet slechter, zoals je ziet Welkom!

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Jeanette. Best mogelijk dat er mensen zijn die je uitlachen om je geschrijf. Daar zou ik me niet teveel van aantrekken zolang je er zelf plezier aan beleeft. Veel plezier op deze leerzame site.