Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Annelelie

Hallo allemaal, dankzij Schrijfwijf ontdekte ik gisterenavond dit leuke forum en raakte meteen voor 1u mijn bed niet meer in. Ik weet nog niet hoe vaak en hoe intensief ik hier zal blijven hangen maar ik dacht, ik stel mezelf toch maar even voor. Over mijn schrijfwerk, dat verloopt voornamelijk ongestructureerd en onregelmatig. Wegens tijdsgebrek omdat ik teveel interesses en kinderen heb, wegens een dubieuze relatie van mezelf met mijn eigen schrijfwerk (haat/liefde) en wegens het gebrek aan discipline om er consequent mee aan de slag te zijn. In elk geval is schrijven wel iets wat ik van kindsaf gedaan heb, in allerlei vormen en wat ik ook wil blijven doen, mijn voorgenomen doel is een roman, die reeds in de steigers staat, afwerken. De tijdslimiet? Ooit :D

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is hier prettig verblijven vol met schrijvende wijven kinderen sturen we vroeg naar bed in het café hebben we dolle pret onze verhalen wachten maar en zijn ook nog lang niet klaar Welkom, mooie naam!

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey wat leuk dat je er ook bent! Ik zag je nickname staan en wist dat jij het moest zijn. ;) Ik heb meteen je stukje bij "proeflezen" gelezen en ik moet het nog eens zeggen: ik vind dat je zo mooi schrijft! Welkom en veel lees- en leerplezier hier!