Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Whitsant

Hartelijk 8 november allemaal. Vreemde opening wellicht, maar het zijn niet zelden de kleine dingen die mij inspireren. Zo is het vandaag precies 121 jaar geleden dat mijn opa ter wereld kwam. Niet onbelangrijk, want zonder die gebeurtenis had u dit niet gelezen. Over een week is het overigens precies 54 jaar geleden dat ik zelf op deze onvolprezen bol begon rond te zwalken. Ik ben Henk Frigge en nee, Whitsant is niet mijn schrijversnaam, maar slechts een gebruikersnaam die ik wel vaker op fora gebruik. Het is een samentrekking van Whitney en Santana, mijn twee katten waarvan de eerste nog in leven is. Wanneer ik onder pseudoniem schrijf, dan heet ik Henry Fowler. Schrijven/dichten is (nog) een hobby van me. Om die hobby wat meer gestalte te geven heb ik op mijn website www.frigge.nl de rubriek Pennestreken (ja, zonder verbindings n, want ik ben, zoals gezegd, al 53 en ik schrijf bovendien altijd maar met een pen tegelijk) in het leven geroepen. Sinds 01 maart 2010 publiceer ik op werkdagen daarin : Een column genaamd Gekke Henkie over van alles en nog wat, actueel, alledaags, gek, gewoon, op de grens, over de grens, grenzeloos, begrensd. Lees 't en je weet 't. Een rubriekje HF-fetjes. Dit zijn kleine woordspeelsels, gedichtjes, actueeltjes en wat dies meer zij. Nadenkertjes, gekkigheidjes, steekjes onder water, vingerwijzingen en wijze vingers. Korte uitspraken met een wolkje sambal. En tot slot de Snelle Henkies. Snelle reacties op het nieuws van het moment. Dus wanneer je bijvoorbeeld zoals vandaag verneemt dat Jomanda weer voor de rechter moet verschijnen, dat je dan direct op Snelle Henkies kunt lezen dat ze weer het stralende middelpunt van de belangstelling is. Uiteraard ben ik zeer benieuwd naar reacties van gelijkgestemden zoals jullie. Ik zal binnenkort eens rond gaan struinen op dit forum en grote kans dat jullie nog wel van me lezen. Groet, Henk

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier een vos met pennestreken heeft hij zijn haren nog wel heb net op zijn site gekeken tussendoor even snel en wat je daar ziet Whitsant is Gekke Henkie niet Welkom!