Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

N1CC1 stelt zich (eindelijk) voor

Hallo allemaal, Ik ben al een aantal maanden lid en het is de hoogste tijd om mij even voor te stellen. Mijn naam is Nicole. Ik ben lid geworden om inspiratie op te doen, bij te leren en mij in te lezen. In het dagelijks leven ben ik werkzaam bij een verzekeringsmaatschappij. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven en films. Ik lees veel informatieve boeken over literatuur. Daarnaast lees ik graag boeken van Carlos Ruiz Zafón en Paulo Coelho. Eén van mijn favoriete films is Heat. Ik heb nog geen noemenswaardige werken gecreëerd. Groet, Nicole

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat er ook gebeurt verzekeren kan je zelf hier word je gekeurd ook al ben je spuit elf elk mens is er één hier ben je nooit alleen Welkom!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nicole, of moet ik zeggen: Hallo Aziridine. Je bent licht ontvlambaar, zeer toxisch en milieugevaarlijk. Dat wordt dus oppassen voor ons. Heb je ook een interesse voor scheikunde, of is je bijnaam per toeval zo'n gevaarlijke formule? Hoe dan ook, welkom hier. Ik wens je veel inspiratie en leervolle momenten toe.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal!! :D Bedankt voor je gedicht cychick :thumbsup: En Grote Maarten, mijn bijnaam is per toeval een scheikundige formule. :o Ik heb geen verstand van scheikunde. Ik vind Nicci een hele mooie naam, zelfs mooier dan Nicole. Nicci was niet meer beschikbaar, vandaar dat ik het cijfer 1 voor de i heb gebruikt. :)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook niet zoveel verstand van scheikunde hoor, maar toen ik je bijnaam zag dacht ik dat het haast wel een scheikundige formule moest zijn. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik het toen meteen opgezocht. Och, N1CC1 ziet er ook veel interessanter en mysterieuzer uit dan Nicci, alsof het een code is.