Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

wat vind je er van

Dag iedereen! Ik ben pas nieuw en heb een vraagje: Zouden jullie een boek lezen die 'Vuurlichamen' heet?? Even een korte inhoud: De wereld, overgenomen door de vuurlichamen. Mensen worden perfect, krijgen blauwe ogen en hebben een kruisje op hun rug. Alles is perfect, behalve het leven van Miyuki. Zij is kunnen ontkomen aan de wezens, maar is slechts één van de weinige 'echte' mensen die overgebleven zijn. Zij is van nature mooi, heeft blawue ogen en een kruisje. Zelf gebrand om niet op te vallen. Hoe kan zij ooit nog duidelijk maken aan de mens dat ze werkelijk geen wezen is? Nooit zal je lichaam veilig zijn. Laat een reactie achter! ly

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lichamen van vuur hier loop je tegen een muur stel je nu eerst eens voor had je dan echt niet door dat je bij 'Even voorstellen' eerst iets over jezelf moet vertellen?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helemaal eens met cychick. Evev voorstellen? Tip:'Wil je een reactie achterlaten? Klinkt wat vriendelijker. Zo bedoelde je het vast, toch? Fijne avond en van harte welkom!!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
hoi Lavendel, Ik heb ook een vraag "waarom is het belangrijk wat wij vinden van jouw verhaalidee?". Schrijf. En als het goed is, wordt het gelezen.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zouden jullie een boek lezen die 'Vuurlichamen' heet??
Laat het Zjors maar niet zien! :ninja:

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag iedereen! Ik ben pas nieuw en heb een vraagje: Zouden jullie een boek lezen die 'Vuurlichamen' heet?? Even een korte inhoud: De wereld, overgenomen door de vuurlichamen. Mensen worden perfect, krijgen blauwe ogen en hebben een kruisje op hun rug. Alles is perfect, behalve het leven van Miyuki. Zij is kunnen ontkomen aan de wezens, maar is slechts één van de weinige 'echte' mensen die overgebleven zijn. Zij is van nature mooi, heeft blawue ogen en een kruisje. Zelf gebrand om niet op te vallen. Hoe kan zij ooit nog duidelijk maken aan de mens dat ze werkelijk geen wezen is? Nooit zal je lichaam veilig zijn. Laat een reactie achter! ly
Ik heb het idee dat deze vraag ergens anders op dit forum thuis hoort. Maar waar dat is (Research? Proeflezen?) weet ik dan weer niet.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Lavendel. Zoveel mensen, zoveel smaken. Als je het zelf een leuk verhaal vindt, zou ik gewoon beginnen met het uitwerken van je ideeen (als je dat nog niet gedaan hebt) en beginnen met schrijven. Als je wat op papier hebt kan je het misschien laten lezen aan een aantal mensen om te zien wat ze ervan vinden. Het gaat er vooral om dat je het zelf leuk vindt om te schrijven. Ik zou zeggen, hup, aan de slag. Verder kan je hier veel informatie vinden om je verder te helpen met het uitwerken van je verhaal. Succes!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Zouden jullie een boek lezen die 'Vuurlichamen' heet??
Laat het Zjors maar niet zien! :ninja:
De fout zie ik steeds vaker :confused: Die boek laat ik aan mij voorbijgaan! :D

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik heb vanavond heel veel mensen op de tv gehoord die in plaats van die dat moesten zeggen en ook wat dat dat moest zijn. Ik heb ze gebeld. Ze zitten niet op sol.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad, Dargor, het lijkt wel een epidemie de laatste maanden. Iedereen schijnt 'die boek' normaal te gaan vinden. En nee, lavendel, ik zou zo'n boek nooit lezen. Maar ik houd ook helemaal niet van fantasy, dus aan mijn antwoord kun je niet aflezen of het al dan niet een goed plot is.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb vanavond heel veel mensen op de tv gehoord die in plaats van die dat moesten zeggen en ook wat dat dat moest zijn. Ik heb ze gebeld. Ze zitten niet op sol.
Heb jij zoveel telefoonnummers van mensen bij de televisie, Tja?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Lavendel, ik lees geen fantasy maar je scenario vind ik origineel met de symboliek van het kruisje en het 'blauw' er bij. En hoofdpersonage (?) die haar kruisje zelf heeft gebrand. Stel je even voor en dan kan je misschien een stukje van 500 laten proeflezen. Hoe ver ben je gevorderd in je schrijven?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
lavendel, als je iets in 'even voorstellen' plaatst, zou je jezelf dan niet even voorstellen?