Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

E.M.

Hoi allemaal! Mijn naam is Emma, en ik ben hier naartoe verwezen door saya_elisheva, een vriendin. Ik hou van gedichten schrijven, en ik gooi haar altijd dood met mijn creaties. Dus ze dacht, weet je, dat forum is ook wel wat voor jou. Dus nu zitten we allebei hier! ;) Ik studeer nog, en verder hou ik van heel creatief bezig zijn, met name op forumbased rpg's, met muziek maken en verder nog dingen als af en toe tekenen, sieraden maken, breien, haken, etc. Groetjes! Emma

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje! :) Ik heb heel lang piano gespeeld, en zo ongeveer elke twee jaar dat ik niks doe daaraan begint het weer te kriebelen. Het is dat ik nu stage loop, anders had ik er wel meer tijd voor gehad, maar vanaf februari heb ik er weer meer hoop in. Ondertussen probeer ik mijn drang te bedwingen met wat gitaar pingelen (er mist een snaar en hij moet eigenlijk gemaakt worden, waar ik aanstaande zaterdag eindelijk een keer aan toe hoop te komen, maar verder doet hij het prima), en panfluit. Heb ook nog een blokfluit, maar die is niet zuiver meer, en afgelopen zomer dus een ierse tin whistle gekocht waar ik nu een aardig deuntje op kan spelen.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
E.T. kende ik al... Nu ken ik E.M. ook! :D Welkom! Ik hou ook van gedichten schrijven en tekenen. Haken en breien doe ik wat minder graag, hehe.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat wilde ik ook niet schrijven. Te laat. Een gitaar zonder snaar die het prima doet? Heel bijzonder. Je bent net zo'n liefhebber als FS, merk ik. Dan kunnen jullie beurtelings plaatjes draaien. O, nog vergeten je welkom te heten.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjullie! Ik ben benieuwd naar die plaatjes dan! Ben alleen te jong voor ouderwets vinyl... :P

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker