Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Moesje stelt zich alsnog voor

Hallo allemaal, Ik heb al een jaar geleden een account aangemaat op deze site. Misschien is het wel netjes mij toch nog even voor te stellen. Mijn echte naam is Edith. Sinds 2006 ben ik fulltime moeder van drie kinderen (vandaar mijn nickname) en probeer ik, met wisselend succes, tussen de bedrijven door te schrijven. Naast schrijven is mijn hobby lezen. Ik leest het liefst thrillers, maar eigenlijk lees ik alles waar letters in/op staan. Verder zijn mijn hobby's een beetje wisselend. Dan sta ik weer een periode uren in de keuken om vervolgens weken met een puzzelboekje op de bank te zitten. Ik heb vorig jaar een roman geschreven. Ik ben nu bezig het te verbeteren tot het goed genoeg is voor publicatie. Verder ben ik voorzichtig begonnen aan een tweede boek en ben ik research aan het doen voor een derde. Ik ben tot nu toe niet zo heel veel op dit forum te vinden, maar misschien komet daar wel in de toekomst wel verandering in. Groetjes, Edith

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Deze echte moederkloek is altijd maar op zoek is ze niet aan het kokkerellen dan op de bank letters aan het tellen tussendoor een roman corrigeren en het huishouden dirigeren schrijven aan een tweede boek voor een derde al op zoek wat een bezige bij een fulltime mama heeft nooit vrij Welkom!