Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Leon Mams

Hoi iedereen, Ik ben Leon en ben eigenlijk redelijk nieuw in het schrijverswereldje. Ik zit al jaren met het idee van eens een boek te schrijven maar het is er nog nooit van gekomen, tot nu. Sinds enkele weken ben ik bezig met het schrijven van een thriller/misdaad en tot hier toe vlot het best goed. Ik ben woonachtig in Oost Vlaanderen Heb 1 zoontje en mijn vrouwtje is ondertussen zwanger van een tweede kindje Mijn favo schrijvers: King, Larsson (die veel te vroeg is heengegaan), Crichton Als jullie nog wat van me willen weten, dan hoor ik het graag

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leon had een idee maar wat moest hij ermee eerst bezwangerde hij zijn vrouw na een poos begon hij maar gauw te schrijven met vaart voordat zijn vrouwtje de tweede baart Welkom!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Leon :) Waarom noem je je Mams, je bent toch een man? Niet dat dat niet mag hoor, het valt me gewoon op :P

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben ook wel benieuwd waar 'Mams' voor staat. Je had jezelf ook Leon B. kunnen noemen.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hehe, De Leon Mams is eigenlijk een anagram van mijn echte naam :p bedankt iedereen voor de verwelkomingen trouwens, eneuh cychick, het boek gaat tegen dan nog niet klaar zijn hoor :p