Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Danischa stelt zich even voor

Hallo, Mijn echte naam is Ellis en woon in Terborg. Heb altijd wel geschreven, maar aangezien er qua techniek nog heel wat te verbeteren viel ben ik begonnen met een cursus schrijven. Een verhaal schrijven is niet echt een probleem, wel de Nederlandse grammatica. :o :o Ben al wel lekker bezig met het bekijken van deze site op zoek naar van alles en nog wat. Er staat genoeg interessante dingen die de moeite meer dan waard zijn. Mijn hobby's zijn schrijven, natuurlijk ook lezen en dan vooral SF, maar ook historische boeken komen aan bod. Af en toe een thriller en biografische boeken.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom gebruik je Danischa als naam? Ellis is zoveel mooier. Danischa betekent "Geboren op Maandag" Is het daarom?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De naam Danischa kwam in me op, vind hem wel leuk. Mijn eigen naam vind ik zelf niet zo mooi, vandaar. Ben niet geboren op maandag. Bedankt voor alle reacties :D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Danischa is beland in Schrijversland volg de adviezen je krijgt wat voor je kiezen maak faam met je gekozen naam zodat waar en gewis niemand weet who the f*ck Ellis is Welkom!

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, bijna-naamgenoot. Hoe spreek je Danischa uit, met -sga? Ik ben een -tsja (ik ben hier 'omgekeerd') en mijn naam betekent 'morgenster' (en waarschijnlijk de jouwe dan ook???)