Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lucas

Hoi allemaal, Ik ben Lucas (nee achternaam zeg ik niet :P), ik ben 18 jaar oud en kom uit Apeldoorn. Ik ben hier op de site gekomen met dank aan mijn vriend Kevin, (ofwel Kevindemen) die zich hier ook laatst heeft geregistreerd. Ik heb een liefde voor het maken van achtergrondverhalen, en om de ''gebruiker'' die het beste te laten beleven. Inderdaad, ik maak niet alleen boeken: Ik maak voornamelijk kleine computerspelletjes, zoals je die op spellensites als www.spele.nl of www.funnygames.nl ziet. Die maak ik met het programma Game maker. Maar het probleem is natuurlijk dat ik in die kleine videogames echt niet goed achtergrondverhalen in kan zetten, iets wat veel en veel makkelijker gaat in een roman, waarmee ik op dit moment bezig ben. mvg Lucas

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lucas, Veel plezier op deze leerzame site en succes met je roman. :) Wat voor een roman gaat het worden?

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom lucas, Voor zover ik weet ben je de eerste generaal hier. Veel plezier op deze leerzame site.
Die bijnaam dank ik aan het feit dat ik vroeger online computerspelletjes speelde en toen ''leider'' was van een groepje spelers. Nadien is die naam erin gebleven.
Hoi Lucas, Veel plezier op deze leerzame site en succes met je roman. :) Wat voor een roman gaat het worden?
Een fantasydrama. Ik probeer het ondanks de fantasy-elementen erin het toch zo realistisch al mogelijk te houden, door op een ''passieve manier'' bedrijven te noemen (de protagonist eet een keertje bij de mac, een meisje koopt iets bij de hema, etc.) en natuurlijk ook door allemaal dingen erin te verwerken die in het echte nederland ook gebeuren. Het gaat erover dat een jongen van 17 (op het eind 18) problemen krijgt doordat hij met slechte vrienden omgaat, en hij komt tot zijn gedrag door problemen thuis. Zijn ouders worden echter benaderd hem in een speciaal heropvoedingstraject te doen, wat zijn ouders, die helemaal de wanhoop nabij zijn want moeder is depressief en vader heeft zich volledig op zijn werk gestort, aannemen zonder goed te bekijken wat de consequenties zijn. de jongen word door die lui in een vos omverandert terwijl hij vanaf zijn hangplek naar huis loopt, waardoor hij dwars door het bos moet. Hijzelf weet niet wat hem overkomt, en de lezer ook niet (die word er ook pas later over ingelicht, alhoewel ik wel hier en daar kleine hints achterlaat,) en spend 6 weken lang als vos, terwijl hij helemaal verwildert. uiteindelijk maken ze hem weer mens, en hij komt vlak daarna in een tv-show op tv, en hij voelt zich bedrogen en gebruikt, en weet dat het heropvoedingsgedeelte bullshit was en dat die lui het deden voor het geld. Na een poosje gaat hij een bijbaantje nemen bij een laboratorium bij hem in het dorp. Die gaan onderzoek doen naar de gevolgen van het apparaat dat hem een vos maakte, en nemen daarvoor dieren uit het wild... waaronder een vos waarop de jongen redelijk verliefd op is geworden. Die vos word een mens gemaakt, en hij probeert haar te helpen zo goed als hij kan, hiermee er voor zorgend dat hij heel wat problemen krijgt met thuis, de regering, het bedrijf, en natuurlijk criminelen...

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er was eens een vos levend in een bos hij speelde in een real life soap dat was echt helemaal dope vond de liefde van zijn leven wat alleen maar problemen kon geven Welkom!