Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfwijf

Hallo, ik ben al twee dagen aan het oh-en en ah-en op dit forum. De site zelf heb ook ook uitvoerig bekeken en een aantal leuke schrijfoefeningen gemaakt. Wat een heerlijke hang- en leerplek! Ik ben geloof ik nog wel even bezig met rondlezen hier, maar ik wilde me toch vast voorstellen. Schrijfwijf is de titel die mijn man me gaf toen ik om een inlognaam te rade ging, en ik draag die titel met trots. Ik schrijf veel en graag, telde gisteren dat ik met 5 verhalen tegelijk bezig ben, ga me nu maar wat serieuzer richten op drie daarvan. Ben nl nogal van het enthousiast beginnen en niet afmaken. Ik hou het nu bij twee korte verhalen en een boek (thriller) waar ik het slot van klaar heb en het begin in de steigers heb staan. Verder heb ik een aantal logs, één voor en over mijn kinderen en een aantal waar ik anoniem mijn eigen schrijfsels kwijt kan. Tussen de bedrijven door maak ik korte, soms rijmende, gedichtjes/rijmelarijtjes. Tot zover. Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust, ik ga nog even wat lezen op het forum ;).

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, leuke ideeën heeft die man van jou! Daar heb je nog eens iets aan als schrijfster. ;) Welkom hier en veel plezier!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
We hebben een schrijfwijf in ons midden! Ik vind je naam zo grappig dat ik ervan moet glimlachen ;) Welkom hier :) Klets of discussiëer gerust met ons mee. Succes met het afronden van je verhalen.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi schrijfwijf. Leuke naam inderdaad. ;) Dat dit forum je maar veel plezier en gezelligheid mag brengen.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, welkom, schrijfwijf. Als je kerel nog eens om een inlognaam verlegen zit is leesvent misschien een tip. Veel plezier hier op dit wonderlijke forum.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom. Ik hoop dat je je bij ons thuis voelt ,omdat wij allemaal nogal keurige dames en heren zijn. :rolleyes:

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom schrijfwijf, doe lekker met ons mee, schrijven, kletsen en leren. En wat Tja, zegt neem dat maar met een korreltje zout. :D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een humoristische man die leuke nicknames verzinnen kan wat heeft een wijf naast een goddelijk lijf nog meer te willen dan een vent om te gillen Welkom! @Wonschick: :-))

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een humoristische man die leuke nicknames verzinnen kan wat heeft een wijf naast een goddelijk lijf nog meer te willen dan een vent om te gillen Welkom!
:lol: Dank je! Meer tijd om te schrijven, zou ik graag nog willen ;). Leuk onderschrift trouwens! :)