Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kevin stelt voor

Hallo, Mijn naam is Kevin en ik ben 14 jaar. Ik schrijf al vanaf mijn 9e jaar. Ik ben begonnen met kleine verhalen die ik Griezeltje noemde. Dit waren eigenlijk erg slechte verhalen als ik terugkijken die op het volgende neerkomen: Langzaam liep griezeltje door het betoverde bos. Zijn zwaard in het handje. Griezeltje hoorde een geluid en zag een spook op hem afkomen. Hak hak. Mis mis. Nu schrijf ik eigenlijk van alles en nog wat. Meestal schrijf ik met de hand waardoor veel werken verloren zijn. Echter vind ik het ook fijn om te schrijven op de computer. Naast schrijven doe ik ook aan toneel en maak ik wel eens games in mijn vrij tijd.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Kevin en welkom. Je schrijft echter nog met de hand waardoor veel werken verloren gaan? Wat doe je er dan mee??

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Griezeltje liep op de spoorwegbaan daar kwam juist een treintje aan Griezeltje hief zijn zwaardje op nu nu nu treintje stop maar de trein die reed toch door en Griezeltje sprong ervan voor Welkom!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom op ons griezelige forum Kevin! ;)
Dank u wel :) Ik word zeker al erg bang van al die reacties :)
Hoi Kevin en welkom. Je schrijft echter nog met de hand waardoor veel werken verloren gaan? Wat doe je er dan mee??
Op school schrijven en blaadjes kwijtraken. In de kast leggen en dan opmerken dat mijn moeder het bij oud papier heeft gegooid. Weggooien van hele oude verhalen die zo lelijk zijn geschreven (Handschrift) dat ik er zelf geen taal aan vast kan kopen. :) En vooral kwijtgeraakt... Kwijt geraakt... Kwijt geraakt...
Griezeltje liep op de spoorwegbaan daar kwam juist een treintje aan Griezeltje hief zijn zwaardje op nu nu nu treintje stop maar de trein die reed toch door en Griezeltje sprong ervan voor Welkom!
Dank u wel voor het geweldige gedicht :)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Kevin, kom ik jou hier ook even welkom heten. Leuk dat je al zo lang serieus aan het schrijven ben. Lekker doorgaan en veel leren hier. Net als wij allemaal!