Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zo, ehm... Na vier jaar maar eens voorstellen dan

Nou, goh, eh... Ik kwam er onlangs achter dat ik meer dan vier jaar geleden me hier eens aan heb gemeld, maar vervolgens ben ik deze site eigenlijk uit het oog verloren. En nu dacht ik, nou ja, laat ik me maar eens voorstellen misschien? Mijn nickname, die ik al jarenlang gebruik op internet, is ptarn. Mijn echte naam is Diana en daar laat ik het even bij. Ik schrijf al sinds ik twaalf ben (ik ben nu 31, reken maar uit, hehe). Ik schrijf gedichten en verhalen, voornamelijk in het Nederlands, soms in het Engels. De meeste verhalen vallen in de genres fantasy, SF en/of horror, maar soms schrijf ik non-fictie en ik heb één of twee fan fictie-verhalen geschreven (tja, ach, als je fan bent, doe je soms gekke dingen). Naast schrijven houd ik van lezen (duh!) en dan met name dezelfde genres als die waarin ik schrijf. Ik ben docent Nederlands tweedegraads en geef al vijf jaar met veel plezier les in de onderbouw van de middelbare school. Daarnaast speel ik graag pc-games, met als absolute favoriet World of Warcraft (dat speel ik al zolang als het uit is in Europa) en met als goede tweede Mass Effect. Ik ben getrouwd, heb vier katten, twee ratten en een tropisch aquarium dat ik graag onderhoud. Ik houd ook van discussiëren en ik geef graag mijn mening over een verhaal of gedicht, mits de schrijver in kwestie daar om vraagt. Maar ik zal eerst eens wat meer van me laten horen voordat ik me überhaupt waag aan het geven van meningen over verhalen, daarvoor kennen jullie mij nog niet goed genoeg en ik ken jullie nog niet goed genoeg. Lijkt me een verstandige aanpak, toch? Affijn, mochten er vragen zijn, vragen staat vrij. Of je antwoord krijgt, is uiteraard een tweede. ^^ Schrijf ze en lees ze!

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, Ptarn. Leuk dat je je oude account gereanimeerd heb. Ik kwam hier na een aantal jaren weer kijken. Was ik helemaal vergeten dat ik hier ooit eerder een account had, dus ik maakte een nieuwe aan :o Gelukkig is Dries een schatje en vond hij het niet zo heel erg :D Veel plezier op SOL in ieder geval :)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom ptarn/Diana, of is het beter om te zeggen: welkom terug? ;) Discussiëer gerust met ons mee! Als je een gedicht of verhaalfragment wilt laten proeflezen, kun je daarvoor terecht op een apart forumgedeelte. Er zijn wel regels aan verbonden. Een vraag uit nieuwsgierigheid: Hoe heb je ons weer ontdekt?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo. Welkom terug. Waarom heb je je destijds aangemeld? Maakt niet uit, hoor dat we je niet kennen. Wij kennen ook bijna niemand, maar doen wel vaak alsof. Die ratten doen het helemaal. Hoe gaan die om met de katten?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom (terug). :) Een aantal van mijn vrienden spelen WoW, en ik vind het maar helemaal niks. Ze praten er regelmatig over maar ik snap er niets van. Ìk ga er maar niet aan beginnen, want ik ben bang om verslaafd te raken. Vervelend he dat de warriors opeens niets meer waard zijn? (Zoiets hoorde ik ;)) Het lijkt me leuk als je eens wat in proeflezen plaatst, want de genres waarin je schrijft spreken mij wel aan. Veel plezier op deze site! Je kent het hier al een beetje, dus je weet wat je hier kunt vinden.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Ptarn, die al langer lid is dan ik. Kun je niet eens wat schrijven over het onderhoud van een tropisch aquarium? Bij mij groeit er voornamelijk alg in.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, die ptarn. Wel handig om op ieder forum dezelfde naam te gebruiken, bedenk ik nu. Dan had ik niet hoeven te zeggen: ik ben seraphim :rolleyes:

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Dargor: Ik heb deze site herontdekt door een link naar het forum vanaf een ander forum. ^^ @ Tja: Ik heb me waarschijnlijk destijds aangemeld met dezelfde reden als waarom ik nu weer terug ben, namelijk dat ik graag bezig ben met schrijven en daar ook met plezier over lees en praat. De katten negeren de ratten over het algemeen en zijn er zelfs bang voor! Dat komt, doordat de ratten niet bang zijn van de katten en op ze af lopen. Katten zijn, als roofdieren, niet gewend dat prooidieren op hen aflopen en weten er dan vaak niet mee om te gaan. Ofwel, rat = eng! @ ilmrm: Haha, wat grappig om te lezen over WoW! En ja, klopt, de warriors zijn enorm generfd door de complete verandering aan talent trees en hoe stats berekend worden. Caster dps is over het geheel genomen omhoog gegaan en de meeste melee dps-klassen zijn er op achteruit gegaan. Maar Cataclysm zal dat allemaal weer rechttrekken. LOL. Enne, WoW kan verslavend zijn, maar als je je daarvan bewust bent, is er niks aan de hand. Ik heb van die periodes dat ik het heel veel speel en dan weer niet. Hangt ook beetje af van de werkdruk op dat moment, als docent moet ik in vlagen veel nakijken. Ik zal binnenkort eens wat ouder werk plaatsen na het lezen van de regels, ik hoop dat je er dan van kunt genieten. @ Simon: Ik ben van harte bereid eens met je van gedachten te wisselen over jouw aquarium, ik heb intussen al aardig wat kennis over welke soorten alg om wat voor reden in een aquarium op kunnen duiken (heb ze helaas allemaal in de praktijk al gezien). Leuk! @ alle anderen: Bedankt voor het welkom! ^^

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oei! De zombies worden opgewekt, het is een rage! Welkom Ptarn!

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb ik trouwens meteen een vraag: Hoe zit het met de punten onder mijn forumnaam? Ik heb er 1001 op dit moment, kan ik die ergens voor gebruiken of zo? Ik heb daar niets over kunnen vinden.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een test ;) Uiteindelijk willen ze hier doen dat je met 50 punten het verdient om wat te mogen posten bij proeflezen, maar het werkt nog niet, dus... Dat zal nog wel even duren ;)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nieuwelingen (of bij jou dus ouwelingen ;) ) die zich voorstellen verdienen meteen 1001 punten en sommigen met een pak meer berichten onder hun naam staan nog op 0, dus het lijkt mij inderdaad nog niet te werken. Al ben ik wel heel nieuwsgierig hoe die punten nu berekend worden...

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Ptarn, ik ken je van een ander forum en wist niet (meer?) dat je je hier ook ooit aangemeld had. Ik ben, net als jij, sinds kort weer een beetje actief hier. Nou ja, in ieder geval welkom terug.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met baan, man en meerdere dieren kun je je frustraties op het scherm botvieren dol op spellen vol geweld niemand ooit de hulplijnen gebeld we willen alleen wat van je horen als het ons kan bekoren Welkom!