Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zo, ehm... Na vier jaar maar eens voorstellen dan

Nou, goh, eh... Ik kwam er onlangs achter dat ik meer dan vier jaar geleden me hier eens aan heb gemeld, maar vervolgens ben ik deze site eigenlijk uit het oog verloren. En nu dacht ik, nou ja, laat ik me maar eens voorstellen misschien? Mijn nickname, die ik al jarenlang gebruik op internet, is ptarn. Mijn echte naam is Diana en daar laat ik het even bij. Ik schrijf al sinds ik twaalf ben (ik ben nu 31, reken maar uit, hehe). Ik schrijf gedichten en verhalen, voornamelijk in het Nederlands, soms in het Engels. De meeste verhalen vallen in de genres fantasy, SF en/of horror, maar soms schrijf ik non-fictie en ik heb één of twee fan fictie-verhalen geschreven (tja, ach, als je fan bent, doe je soms gekke dingen). Naast schrijven houd ik van lezen (duh!) en dan met name dezelfde genres als die waarin ik schrijf. Ik ben docent Nederlands tweedegraads en geef al vijf jaar met veel plezier les in de onderbouw van de middelbare school. Daarnaast speel ik graag pc-games, met als absolute favoriet World of Warcraft (dat speel ik al zolang als het uit is in Europa) en met als goede tweede Mass Effect. Ik ben getrouwd, heb vier katten, twee ratten en een tropisch aquarium dat ik graag onderhoud. Ik houd ook van discussiëren en ik geef graag mijn mening over een verhaal of gedicht, mits de schrijver in kwestie daar om vraagt. Maar ik zal eerst eens wat meer van me laten horen voordat ik me überhaupt waag aan het geven van meningen over verhalen, daarvoor kennen jullie mij nog niet goed genoeg en ik ken jullie nog niet goed genoeg. Lijkt me een verstandige aanpak, toch? Affijn, mochten er vragen zijn, vragen staat vrij. Of je antwoord krijgt, is uiteraard een tweede. ^^ Schrijf ze en lees ze!

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker