Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zal me dan ook maar even voorstellen - Darkrainop

Dus ik ben Darkrainop op SOL, maar in het echte leven heet ik Kevin. Als beroep ben ik student (Latijn). Na de schooluren hou ik mij bezig met schrijven natuurlijk! Ook doe ik atletiek, speel gitaar en lezen mag ook niet ontbreken natuurlijk. Indien er nog iets is dat jullie willen weten, vraag maar!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goh, jou kennen we al een aardige tijd, Darkrainop. Netjes dat je je toch nog even voorstelt.... :D Welkom dus alsnog en ik wens je nog heel veelplezier op dit forum dat je al behoorlijk goed kent.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo. Ik lees jouw naam altijd als Draaiknop. Sorry. Is Latijnse student een leuk beroep? Houd je ook van voetballen?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, soms kan het toch saai zijn, hoor. Maar de leerkrachten hebben het mij aangeraden omdat ik geïnteresseerd ben in die cultuur en ook veel met taal bezig ben. En dat Latijn daar ook wel een handje bij kan helpen. En of ik ook van voetballen hou? Natuurlijk! Zelf heb ik 3 jaar gevoetbald, maar atletiek is in de plaats gekomen. Maar in mijn vrije tijd doe ik het wel graag. @De anderen, bedankt voor de wensen

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als beroep student Latijn is dat niet fijn scribo ergo sum met potlood en gum schrijven is schrappen klaar met de grappen Welkom!