Ik stel me ook maar eens even voor... - WS

Hallo allemaal, Laat ik me ook eens even voorstellen. Mijn naam is Karin. Ik ben al een paar maanden lid hier, maar dan sluimerend...Ik ben lid geworden om motivatie en inspiratie te vinden wanneer het me daaraan ontbreekt. Ik ben bezig met een kinderboek, waarvan het verhaal al een paar jaar in mijn hoofd zit. Ik ben een vervelende criticus als het mijn eigen werk betreft; dat is namelijk al afgekeurd voor ik er aan begonnen ben! Lekker constructief dus...Ik heb besloten dat duiveltje van mijn schouder te meppen (deze heeft alleen in de verste verte nog geen burn-out!) en gewoon te gaan schrijven. Hij probeert het zo af en toe nog wel eens, en dan hoop ik hier een duivelmepper te vinden!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Karin, Welkom op dit forum. Ik herken wel wat je schrijf maar op een bepaald moment moet je inderdaad gewoon doen en pas als het hele verhaal op papier staat kritisch worden. (althans zo werkte het voor mij) Hoop dat je een beetje steun kan vinden aan deze site.
14 oktober 2010 - 22:46

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Karin, Ook ik herken het, dus je ziet al dat je niet de enige bent. Ik merk dat ik er steeds minder last van heb, dus misschien gaat het bij jou ook gewoon over door te blijven schrijven. Leuk dat je nu echt meedoet. :)
14 oktober 2010 - 22:54

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het gaat goed met de nieuwelingen. 1001 punten in 1 nacht. :thumbsup: Welkom Karin. Snoer je duiveltje z'n mond maar. Bij het herlezen van je eerste versie kun je hem dan lekker laten krijsen.
15 oktober 2010 - 8:54

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tussen al onze schrijvers zitten vast wel wat duiveluitdrijvers maar wat betreft het exorciseren moet ik mij excuseren een schouderklopje geven kan ik wel trek maar aan de bel Welkom!
16 oktober 2010 - 14:34

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik ben blij dat ik niet de enige ben met duiveltjes en vooral dat er ondanks de duivels nog een hoop geproduceerd wordt hier. Jullie hebben gelijk, ik ga achteraf wel kritisch zijn. @ Spirit: Dat is heel verleidelijk...ik ben alleen bang dat dit niet het juiste moment is. Maar misschien ga ik toch nog overstag! @Mathilde 1947: Ja... :? Ik geloof dat ik het puntensysteem nog niet helemaal snap? @ Cychick: Dank je voor je leuke gedichtje! Schouderklopjes ben ik ook heel gevoelig voor :D @ilmrm: Leuk om nu echt mee te doen!
17 oktober 2010 - 16:48

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He WS, Mrs. Pot, of moet ik zeggen: Trol Eindelijk echt aan het schrijven! Ben trots op je. Door jou heb ik deze site gevonden en wat een overweldigende inspiratie vind ik hier!! Ben nu ook bezig, maar dan weer met iets anders. Moet mss maar een extra hoofd aanschaffen, zodat ik de stroom ideeen bij kan houden. Wat een heerlijk gevoel is dit...
26 oktober 2010 - 13:26

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha SABlife! Wat goed dat je je ook hebt aangemeld! Het is inderdaad erg inspirerend om hier rond te hangen, ik ben inmiddels met twee boeken tegelijk bezig! Geen extra hoofd, maar een paar extra handen is wat je nodig hebt. Een extra hoofd betekent twee keer zo veel ideeen! Vermoeiend! ;) Succes met je verhalen!
27 oktober 2010 - 10:16