Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oma in sportauto - frederike johns

Vanmiddag voor de spiegel mezelf bijzonder streng toegesproken en boos aangekeken. Het was genoeg geweest met dat geouwehoer "ik wil zo graag schrijven, maar het komt er maar niet van". Na een ongelofelijke depressie doordat ik mijn baan kwijt was (waar ik mijn hele ziel en zaligheid in kwijt kon), de tijd die vrijkomt gebruiken. En ja hoor, hoe voorspelbaar, een uur later zit ik op deze site en weet van gekkigheid niet wat ik eerst moet lezen. Ik ben er doorheen gevlogen, alsof ik uitgedroogd uit de woestijn kom en eindelijk mijn dorst kan lessen. Het liefste schrijf ik beschouwende verhalen, kleine gedichtjes waarmee ik mensen snel raak en onzinverhalen over mijn eigen leven. Oja, en rare absurde sprookjes. Ik hoop dat er nog een plekje vrij is in de schrijversfamilie van Nederland?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is altijd een plekje vrij inderdaad. Ik hou wel van onzin en absurd. :D En die punten beloven inderdaad wat. Ik denk dat je zelfs koploper bent. ;) Welkom :)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het internet is nog lang niet volgeschreven. Alle ruimte! Leef je uit! Ben nou wel benieuwd naar die Oma in Sportauto.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wees welkom hier. En neem van mij aan dat schrijven terwijl je depressief bent een heerlijke manier is om weer aan je eigenwaarde te werken. Voor mij althans wel.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Frederike Johns met 1001 punten ---> met 50 punten mag je in proeflezen een stuk tekst laten beoordelen. Hjalmar ik meen te begrijpen dat Frederike een Oma is met een sportauto. of... haar schrijven is als een sportauto zo snel dan val ik nog mee met mijn watervallen Frederike veel inspiratie en schrijfvoldoening wens ik je . Ik schrijf mijzelf ook altijd uit dippen en ooit uit een depressie. dus..schrijf ze!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Welkom Frederike Johns met 1001 punten ---> met 50 punten mag je in proeflezen een stuk tekst laten beoordelen.
Testfase mensen, testfase. Niks is nog definitief en niks werkt nog.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Frederike Johns met 1001 punten ---> met 50 punten mag je in proeflezen een stuk tekst laten beoordelen.
Testfase mensen, testfase. Niks is nog definitief en niks werkt nog.
Zei de man met 1003 punten! ;) We weten het, maar toch is het leuk om er iets over op te merken. Succes met je schrijven, frederike. Absurde sprookjes? Ik ben benieuwd!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Hihi, ik heet eigenlijk nooit meer mensen welkom, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat het me aan tijd ontbreekt, maar door je titel dacht ik dat je een boek had geschreven - dat moet dus nog gebeuren, begrijp ik. Veel plezier ermee!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Via, ik vond het ook leuk om er iets over op te merken. Om het zo wie zo op te merken dat er punten staan. Het doet mij denken aan vroeger. @Dries. Ik begrijp dat het nog in een testphase zit. In Frankrijk kreeg je op school altijd een bon point als je iets goed had gedaan. :-) DAT roept het puntensysteem bij mij op ,het kind in mij vindt het leuk om punten te sparen:-). Waar wordt de puntentelling eigenlijk op gebaseerd? @Frederike, wat zijn absurde sprookjes?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom frederike, leuk om je stukje te lezen en heerlijk voor je dat je Sol (Schrijven On Line) gevonden hebt! Als er geen plekje meer zou zijn, dan maakten we er eentje voor je! Heb veel plezier hier en.... aan de schrijf!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Frederike, welkom door een oma op de Harley. Je bent net op tijd met aanmelden, want sol begint aardig vol te lopen. Maar voor absurde verhalen is er altijd plaats.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, oma komt net terug van iets wat helemaaaaaaaaaaal niet kan eigenlijk op haar leeftijd, ze is nog net niet betrapt, maar was wel zeer spannend. Logt ze nietsvermoedend in en valt vervolgens van haar stoel bij zoveel reacties/punten/aardige woorden, hahahhahhahah, had hier veel eerder moeten komen, had de pharmaceutische industrie vast niet zo veel verdiend aan me, ik ben er beduusd van. Heerlijk, mijn vingers jeuken echt om te gaan schrijven, wat een warm bad hier!xxxxx

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er was eens niet zo gek lang geleden een oudere dame die langs kwam gegleden in een fonkelende flitsende wagen iedereen kwam aan mij vragen kent u die vrouw van goeden huize soms jazeker zei ik: dat is Frederike Johns Welkom!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Leuk Cyclick. Frederike weet nog niet dat wij heel stiekem graag een ritje in haar sportwagen willen maken. Met 180 km door de bocht scheuren. Wel een ruime, uiteraard.