Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

weer een nieuweling erbij - chevy

Hallo allemaal, dit is mijn eerste stap in het forum. Ik ben nog niet zolang geleden begonnen met een cursus kinderverhalen schrijven. Hartstikke leuk, maar aangezien ik totaal geen ervaring met computers heb, is het een pittige bevalling. Nou ja, aldoende leert men. (zeggen ze). Ik heb me aangemeld op dit forum om in contact te komen met "lotgenoten" en om ervaringen uit te wisselen. Ik ben benieuwd en sta open voor kritiek. Groetjes, Chevy.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Chevy, veel schrijfvervulling met het schrijven voor kinderen en veel inspiratie door deze site.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En wat doe je verder, behalve schrijven?
Is er nog een leven naast schrijven dan? :D Welkom Chevy :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is ons lot eigenlijk? :p
Schrijven tot we erbij neervallen en Nederland verzadigd is van onze boeken, zodat we daarna naar een warm land kunnen verhuiszen :nod:

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Computers zijn bakbeesten, maar het zal niet lang meer duren of je hebt geen toetsenbord of wat meer nodig. Dan begrijpen ze je gewoon! Ziet u wel? En wat ga je dan doen in dat warme land Waus? Nog meer schrijven zeker?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. En je hebt computers met spraakherkenning kan je gewoon zeggen wat je wil en die maakt er tekst van. Scheelt een hoop typewerk.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Hoe zou een computer met spraakherkenning een punt of komma invoegen? Of aanhalingstekens? :P

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe zou een computer met spraakherkenning een punt of komma invoegen? Of aanhalingstekens? :P
Als je alleen maar de komma en punten hoef in te voeren is dat heel wat makkelijker dan een heel boek. :lol:

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Chevy, welkom. Doe je die cursus online? En wat doe je verder, behalve schrijven?
Hoi, naast mijn huishouden, 4 kinderen, 5 katten en een gestoord konijn, lees ik graag (met een goedgevulde thermoskan koffie erbij) en ben ik met vlagen verslaafd aan het maken van legpuzzels. Die door chronisch ruimtegebrek niet meer dan 1000 stukjes hebben.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Chevy, of moet ik eigenlijk Chevrolet zeggen? Veel plezier op deze leerzame site..
Nee, liever geen Chevrolet. De achterliggende gedacht is zo'n A-Team auto, een ChevyVan ;-) Vandaar...

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een bezige boel, bij jullie thuis! Veel succes met je cursus, chevy.
't is af en toe een gekkenhuis, maar 's avonds heb ik meestal wel een rustig uurtje. Of net als nu, als de kinderen naar school zijn, dan pik ik wel eens een paar minuutjes voor mezelf. Uiteraard met mijn onafscheidelijke koffiepot...

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Chevy, welkom op dit forum! Ik hoop dat het je inspireert en plezier geeft bij het schrijven.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Na de bevalling start het echte werk dit verhaal is zeker niet sterk kijken, kruipen, lopen daarna dingen slopen met het vorderen der jaren raakt men meer ervaren Welkom!