Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Chris10tjuhh stelt zich voor

Hallo allemaal, Ik zal mij hier eens even voorstellen. Vandaag heb ik een account hier aangemaakt dus ik ben echt nog nieuw. Ik ben op de site gekomen door een link die ik doorgestuurd kreeg van Judith Visser. Meteen heb ik hier een kijkje genomen en dit omdat ik bezig ben met het schrijven van mijn eigen boek. Een boek over mijn levensverhaal, een verhaal met Anorexia en de zoektocht naar hulpverlening. Dit is moeilijker dan sommige mensen denken en ik wil mijn verhaal graag kwijt. Daarom heb ik dit allemaal opgeschreven op papier. Goed nu mezelf echt even voorstellen. Ik ben Christien, 21 jaar oud en woon in Kampen (Overijssel). Momenteel ben ik bezig met een studie voor kraamverzorgster, dit doe ik thuis. Altijd al ben ik een schrijver geweest, vroeger veel in gedichten en ook ben ik altijd al bezig geweest met mijn eigen verzinsels opschrijven, zelf verhalen bedenken etc. Schrijven heeft mij altijd al erg geboeit en ik heb altijd al in mijn hoofd gehad dat ik ooit mijn eigen boek wilde schrijven. Als er verder nog vragen zijn aan mij/over mij. Voel je welkom :) Groetjes, Christien

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Christien, hier op dit heerlijke forum! Ik ben benieuwd hoe je verhaal is. Ik had al op je oproep gereageerd. Kampen ken ik, daar heb ik ook gewoond en gestudeerd. Ik wens je hier veel plezier met schrijven en lezen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel je levensverhaal op papier hoeveel vellen aan A4 studeren aan huis zittend voor de buis ;-) boeken schrijven willen we allemaal in de juiste Nederlandse taal Welkom!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een moeilijk onderwerp, maar heel mooi omdat je mensen iets kunt leren vanuit ervaring. Welkom Christien.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, Christien. Geen simpel onderwerp waarover je boek gaat. Moeilijk en makkelijk omdat het je eigen ervaring betreft, denk ik. Hoe dan ook succes toegewenst!