Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Less is more steekt zijn teen in het water

Beste mensen, Hier een intro van iemand die hier al een paar weken 'rondneust'. Ik heb een (korte) roman geschreven die ik momenteel met een schrijfcoach aan het doornemen ben. Op dit forum hoop ik wat goede tips aan te treffen en wellicht hier en daar een steentje aan een topic bij te kunnen dragen. Bij deze hoop ik dan geen onbekende voor jullie meer te zijn! Beste groet van Less is more

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Less. Als Less more is, mag ik je vast wel zo noemen ;) Kun je iets meer vertellen over je roman? Hoe lang heb je erover gedaan? Wat heeft je ertoe gebracht een roman te gaan schrijven? Het forum staat vol met tips, en een handige zoekfunctie helpt je oude topics te vinden. Wellicht is wat je boeit al een tijd geleden aan bod geweest. Veel plezier op SOL en succes met de schrijfcoach :nod:

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit (meestal) gezellige forum Less. :) Ik ben ook wel benieuwd waar je korte roman over gaat.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk dank! Ik heb dit boek in 4 maanden geschreven...en ben nu al een jaar lang aan het corrigeren en redigeren! Het boek is een combinatie van een psychologische roman, een spannend jongensboek en een handleiding voor automatiseerders...wat wil je nog meer! :)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk dank! Ik heb dit boek in 4 maanden geschreven...en ben nu al een jaar lang aan het corrigeren en redigeren! Het boek is een combinatie van een psychologische roman, een spannend jongensboek en een handleiding voor automatiseerders...wat wil je nog meer! :)
haha! Straks kun je nog een handleiding voor beginnende schrijvers op de markt zetten, puttend uit eigen ervaring.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In het water alleen de teen waarom niet het hele been less is more doe wel een handdoek voor en durf je voluit te gaan dan zeg ik: gaan met die banaan Welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Less, Ook ik neus hier nog niet zo lang rond. Leerzaam is het zeker!
Ik heb dit boek in 4 maanden geschreven...en ben nu al een jaar lang aan het corrigeren en redigeren! Het boek is een combinatie van een psychologische roman, een spannend jongensboek en een handleiding voor automatiseerders...wat wil je nog meer! :)
Is dat handig een combinatie van die drie? Of is het niet echt een handleiding voor automatiseerders? Dat je de meeste tijd kwijt bent aan corrigeren en redigeren, is herkenbaar!

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen bedankt!
Is dat handig een combinatie van die drie?
Een citaat: 'Publishers were confused by her manuscript. She could not even answer their first question: "Is this fiction or nonfiction?" Nor could she respond to the "Who is this book written for?" on the publishers' book proposal forms. (...) She was also told to conform to a precise genre because "bookstores do not like to be confused and need to know where to place a book on the shelves." (Nassim Nicholas Taleb, The black swan) Weg met al die vastgeroeste ideeën! :) Groet, Less (die naam bevalt me)

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Less, Ook namens mij een hartelijk welkom. Het lijkt er op dat SOL de laatste tijd veel automatiseerders aantrekt; ook ik behoor tot dat rijtje. Wat zou dat toch zijn, dan we vanuit ons zwart/witte nerd-beroep toevlucht moeten zoeken tot de wereld van fictie en proza...

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Less! Je hebt een boeiende combinatie tot boek weten te smeden. Dat maakt nieuwsgierig. Veel plezier op SOL :) .