Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sneeuwmaan

Hallo hallo, Ben nieuw hier en stel me graag even voor. Zelf heb ik nooit eerder geschreven dus een ras echte beginner. Ik ben 21 jaar en net afgestudeerd. Hierdoor heb ik ineens veel tijd over. Naast het verhaal waar ik aan werk ben ik ook bezig met andere dingen. Onder andere tekenen, lezen, zingen en paardrijden. Ik heb mij hier aangemeld om beter te worden in schrijven. Daarnaast is het erg leuk om er met anderen over te kunnen praten. Groetjes, Sneeuwmaan

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb sociaal pedagogische hulpverlening gestudeerd en werk nu op een kinderopvang. Net heb ik even de site een beetje bekeken en ik ben onder de indruk van het schrijf niveau.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom leeftijdsgenoot. :) Ik studeer op het moment pedagogiek, dus ook daar hebben we raakvlakken. Wat zou ik graag afgestudeerd zijn, maar ik heb helaas nog 2 jaar te gaan. Veel plezier op deze leerzame site!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van een goed ras komt hier wel te pas hop paardje hop Sneeuwmaan in galop ga in volle draf op je einddoel af Welkom!

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heey, Wat een leuke reacties! Er zijn vast mensen die de boeken van Tolkien kennen? Sneeuwmaan is idd een paard van zijn hand. Grappig dat jullie dat zo goed zien :) @Ilmrm: Leuk pedagogiek!! Wees ergens maar blij dat je nog naar school moet :) Zelf ben ik op zoek naar werk maar dat is nauwelijks te krijgen. Helemaal niet op HBO niveau. Maar bevalt de opleiding verder? Zelf merkte ik dat je op stage's ineens begrijpt waarom je zoveel theorie krijgt. @Cyckick: Leuk gedicht! Die zet ik in mijn onderschrift :)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker