Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Iddonen was here!

Hello lieve mensen, Ik ben Iddonen en schrijf al een tijdje. Ik ben nu aan mijn tweede boek bezig uit een saga. Geloof het of niet, ik ben 14. Ik woon in Limburg, Beringen. Ik studeer Latijn-5u Wisk (zo veel te moeilijk!) Mijn stijl is (en blijft wellicht) fantasy. Ik heb me op dit forum aangemeld om meer te weten te komen over schrijven in het algemeen. Ik zit zelf al eventjes met een probleempje dat ik toch liever opgelost zie. ;) Dus ik hoop dat ik hier wat oplossingen vind. Groetjes (Blessed Be) Iddonen!!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Iddonen, Wauw, 14 jaar en al een boek geschreven. Veel succes met het tweede deel uit je saga. Je kunt hier zeker veel leren over het schrijven, dus die oplossingen ga je wel vinden! :)

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo. Ik ben zelf ook nog maar 15 jaar, blij dat er steeds meer jonge mensen op dit forum komen (: Waar gaan je verhalen over? En heb je al geprobeerd je boek uit te geven?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iddonen is hier geweest en komt vast weerom studeren voor haar geen feest oplossingen zijn hier alom verslingerd aan fantasy Blessed Be Back To Thee Welkom!