Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

mreefs stelt zich voor...

Dan toch maar even voorstellen. Mijn naam is Michael Reefs en ik ben 24 jaar. Ik woon in het prachtige heuvelachtige zuid-limburg, ja...dus ook met zachte g. In het verleden veel geconfronteerd met mijn accent en vreemde woorden, vooral uit het duits geleend. Dit kwam vooral naar voren in de verhalen die ik schreef. Gelukkig is het tegenwoordig al een stuk minder. En ik schrijf nu al 12 jaar met plezier. Heb er nooit echt problemen mee gehad om een verhaal op papier te zetten, tot nu... Wil het toch wel iets serieuzer nemen en ga me ergeren aan al die kleine foutjes die ik steeds maak, waardoor het verhaal niet lekker loopt. Daarom ben ik aan een cursus begonnen, bij de NTI, korte verhalen en romans schrijven. Verder hield ik me in het verleden veel bezig met fantasyverhalen, tegenwoordig schrijf ik ook korte verhalen en kinderverhalen. En met de cursus hoop ik ook andere genres te kunnen schrijven. Ik hoop hier op het forum ook een heleboel te vinden, maar in de paar dagen dat ik hier ben gaan rondsnuffelen, heb ik al een heleboel gevonden. Hartstikke leuk hoe iedereen op elkaar reageert en elkaar probeert te helpen!!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op Sol, Michael. Je bent al lekker aan het schrijven en hier vind je je metgezellen wat dat betreft. Tjonge, 24 en dan al 12 jaar aan het schrijven. Dat belooft nog wat...

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, mreefs en veel plezier op het forum. Er valt hier veel te leren zoals je al gezien hebt. Zo te lezen ben je al aardig op de goede weg. Veel succes met schrijven.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Carnaval en vlaaien lekker eten en gekke plaatjes draaien zachte 'g' en harde 'l' de rest van de tekst ken je zeker wel dikke 'l' drie bier ik wens je veel plezier Welkom!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedereen bedankt voor dit warme welkom:D Vooral het vrolijke gedicht van cychick was erg grappig om te lezen...en ik heb al gemerkt dat het inderdaad een gezellig forum is, dus dat zit helemaal goed. En nu lekker veel leren!