Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Frank de Jong

Hallo allemaal, Je kunt het je bijna niet voorstellen maar mijn naam is echt Frank de Jong en het is geen pseudoniem! Ik woon in Sneek, ben 48 jaar, gescheiden en heb twee kinderen. De afgelopen 20 jaar werkzaam geweest in de bedrijfsjournalistiek en als copywriter. Op dit moment geniet ik van een sabbatical en gebruik die tijd om mijn eerste manuscript te schrijven. Verder schrijf ik gedichten, maar op amateurniveau.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is echt waar Frank de Jong is daar 'daar' moet zijn 'hier' maar dat rijmt voor geen zier gedichten op amateurniveau schrijf je zo Welkom!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom, Frank! Enne... wat is er mis met je naam? Persoonlijk vind ik het een prachtige, oerhollandse naam!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Frank! Ik snap even niet waarom je zo over je naam schrijft. Ik heb zeker iets gemist? Een bekende schrijven die Frank de Jong heet? Ik wens je heel veel plezie rhier op Sol en dat je lekker mag schrijven aan je boek. Misschien is Nanowrimo ook een idee voor je?

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met mijn naam is niks mis. Zit ook geen diepere betekenis achter mijn opmerking. Was eerder een poging tot humor. Het viel me op dat er weinig leden zijn die gewoon met voor- en achternaam staan vermeld.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Frank! Ik vatte die opmerking over je naam op als 'met een knipoog' en moest er wel om grijnzen, maar misschien zit ik er naast. Hoe dan ook, veel mooie schrijfuren en plezier op SOL gewenst :) .

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, Frank. Jij draagt helemaal geen digiburka :ninja: . Jij laat je volop zien en is ook helemaal niet erg :) Succes met je manuscript en dichtkunst. Welkom.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zocht dit topic zojuist op nav dat prachtgedicht (dat niet aan de regels van proeflezen voldoet... :crybaby: ) Ik dacht aan een relatie tussen Frank van Wezel en A.M. De Jong. Dat was dus te vergezocht? Ik hoop echter wel dat je je realiseert dat Google ook fora afstruint? Dus dat iedereen die op jouw naam surft (bijna) alles wat je hier schrijft kan terugvinden? Ik kwam ook onder mijn eigen naam binnen. Toen ik dat echter merkte heb ik eieren voor mijn geld gekozen. Nou ja, het is hier een voorsteltopic, zal ik je dan ook maar WELKOM heten? :{} Als mosterd na de maaltijd?

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Frank, what's in a name? Ja een goed gedicht, daar ben ik zo voor gezwicht. :) Bobcat. Of was het Bob Cat?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ik hoop echter wel dat je je realiseert dat Google ook fora afstruint? Dus dat iedereen die op jouw naam surft (bijna) alles wat je hier schrijft kan terugvinden?
Janheij, als ik op mijn naam google, kom ik zelden tot nooit bij Schrijven Online uit. Hoe kan dat? Anyway:
Op dit moment geniet ik van een sabbatical en gebruik die tijd om mijn eerste manuscript te schrijven.
Dat is mooi. Veel succes! Welk genre is het?

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Thérèse: Omdat jij alleen je voornaam als nick hebt. En er zijn nou eenmaal meer mensen die Thérèse heten. Er zijn zelfs heiligen, die zo heten.... :lol: Even Googelen op 'Frank de Jong' leert me, dat hij inderdaad nogal wat illustere naamgenoten heeft. Een professor aan de universiteit van Tilburg en een directeur van Martinair die in de VS gevangenisstraf heeft, om er zomaar eens een paar te noemen. Stel nu echter dat Frank hier vaak gaat posten, komt hij daarmee - in theorie - steeds hoger in de Google-lijst. In theorie. Want onlangs is boven water gekomen dat Google die hoge plaatsen ook verhandelt... Wie op mijn voor- en achternaam zoekt, komt ook wel naamgenoten tegen, trouwens. Klarinetspelen, }) bijvoorbeeld, kan ik niet en die hardloopster, dat ben ik ook niet.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Janheij, als ik op mijn naam google, kom ik zelden tot nooit bij Schrijven Online uit. Hoe kan dat?
Google op 'therese schrijven online' http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1I7GGLD_nl&… Ongeveer 26.900 resultaten (0,19 seconden) Helaas gaan ze niet allemaal over jou. :D Hartelijk welkom trouwens, Frank, met zo'n mooie naam word je in ieder geval nooit Oud.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Niet om het over mij of mijn heiligheid te hebben in het topic van Frank de Jong, maar in werkelijkheid gaan alleen de eerste drie Googles over mij, Simon, omdat mijn naam bij Individuele Schrijfbegeleiding vermeld wordt. Ik zie geen postings in topics. Dat fora afstruinen zoals Jan zegt in # 20 zal wel meevallen, dan toch? Als ik google op Janheij, krijg ik overigens maar een paar hits.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook. Omdat ik niet off-topic wilde gaan (haha, ik laat dat jou mooi doen, geméén hè? Jij bent toch Heilig...) heb ik Dries al per mail gevraagd of hij misschien weet hoe dat komt. Er is duidelijk iets veranderd in de 'ranking' van Google. Weet je wat, ik open er even een nw topic over! Wie weet zijn er anderen die weten hoe dit komt. :ontopic: SORRY FRANK!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan ga ik maar on topic: welkom Frank! Succes met je manuscript, ik denk dat dit forum je veel leerzaams te bieden heeft.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik Google op mijn naam dan zijn de eerste 3 pagina's van mij. Ik snap het zelf niet eens echt. Ik weet wel dat de zoek parameters van de Google bot onlangs zijn veranderd. Dit schijnt te maken te hebben met de introductie van Google van hun site om ereader boeken wereldwijd aan te bieden tegen betaling. Gelukkig ben ik nog niet zover om mijn fans de gelegenheid te bieden om mijn boeken te downloaden als e-book. Was dat wél het geval geweest dan had Google mijn boek in zijn asortiment opgenomen en ik kon dan alleen maar toekijken en huilen terwijl Google glimlachend incasseerde...... Bobcat.