Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ard1970 stelt zich voor

5 oktober 2010 - 15:28
Goedendag allemaal, Ik dacht ik zal ook maar zorgen dat ik wat bekender wordt op dit forum. Ik ben dus Ard 40 jaar jong, getrouwd, 2 schatten van kinderen. Werkzaam als vestigingsmanager bij een uitzendbureau en daarnaast maar dat is wel het leukste schrijver. Ik weet niet precies wanneer je jezelf schrijver mag noemen maar goed dit terzijde. Ik schrijf thrillers. De eerste is uitgegeven en de tweede is in de maak.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
5 oktober 2010 - 16:03
Welkom, Ard. Waar heb je je thriller uitgegeven?
Ik heb hem uitgegeven bij Freemusketeers omdat ik in eerste instantie de kosten zo laag mogelijk wilde houden. Weet nog niet of ik met mijn tweede boek hetzelfde zou doen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
5 oktober 2010 - 17:18
(...) Ik ben dus Ard 40 jaar jong, getrouwd, 2 schatten van kinderen. Werkzaam als vestigingsmanager bij een uitzendbureau en daarnaast maar dat is wel het leukste schrijver. (...) Ik schrijf thrillers. De eerste is uitgegeven en de tweede is in de maak.
Ik word er bijna jaloers van! 8)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
5 oktober 2010 - 18:04
Hmm, een thrillerschrijver met schatten van kinderen...... }) Welkom
Ik mag me van mijn vrouw niet afreageren op mijn kinderen dus vandaar thrillers. :lol:
(...) Ik ben dus Ard 40 jaar jong, getrouwd, 2 schatten van kinderen. Werkzaam als vestigingsmanager bij een uitzendbureau en daarnaast maar dat is wel het leukste schrijver. (...) Ik schrijf thrillers. De eerste is uitgegeven en de tweede is in de maak.
Ik word er bijna jaloers van! 8)
Wie weet moet ik wel jaloers op jou zijn.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
5 oktober 2010 - 18:07
Een schrijver is iemand die schrijft die schrijft en blijft blijft en hier verblijven jonge heren en oude wijven schrijver van enge verhalen over 10 jaar mag je mosterd gaan halen Welkom!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
5 oktober 2010 - 18:21
Welkom, Ard, uit het gedenkwaardige jaar 1970, toen ik op de Coolsingel stond te juichen. Veel plezier op dit leerzame forum.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
5 oktober 2010 - 19:28
(...) Ik ben dus Ard 40 jaar jong, getrouwd, 2 schatten van kinderen. Werkzaam als vestigingsmanager bij een uitzendbureau en daarnaast maar dat is wel het leukste schrijver. (...) Ik schrijf thrillers. De eerste is uitgegeven en de tweede is in de maak.
Ik word er bijna jaloers van! 8)
Wie weet moet ik wel jaloers op jou zijn.
Je weet het niet he? :unibrow:

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
6 oktober 2010 - 10:29
Hee, nog even hier officieel welkom heten. Dag Ard! Veel plezier hier op dit heerlijke forum....en schrijf ze.
Officieel nog wel. (waar is de burgemeester?) of wethouder is ook goed. Lijkt me wel wat om dat een keer officieel mee te maken. :nod: Maar goed dan krijg je misschien ook weer een lintje en dat hoef ik niet :mad: