Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Wiesje stelt zich dan toch voor.

Ik lees hier al een poosje mee, en heb al een paar keer per ongeluk gepost ook. Ik ben Wiesje, 30 jaar en ik schrijf zo af en toe. Als hobby meer, en dat zal ook zo wel blijven. Als ik hier zie hoeveel kwaliteit er is, en als die mensen het niet eens lukt om een uitgever te vinden, wie ben ik dan? Maar omdat je nooit kan weten, en ik het gewoon leuk vind, blijf ik schrijven.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wiesje :) Dankzij dit forum ga je steeds meer tijd in je hobby steken, let maar op! Wees gewaarschuwd als je naast het schrijven nog andere dingen te doen hebt. ;)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Van een ongelukje kan nu geen sprake meer zijn he? ;) Vaak gaat een mens schrijven, omdat hij schrijven moet. Omdat hij woorden kan verzinnen, die aaneen wil rijgen, en van zinnen teksten wil bouwen. Ach, en van het een komt soms het ander. Voor je het weet heb je een heel boek bij elkaar geschreven. Ja, het kán! Schrijven kan daarnaast ook gewoon leuk zijn, als hobby. De kwaliteit hoeft plezier nooit in de weg te staan toch? Slechts weinigen vergaren met hun woorden eeuwige roem. Je hoeft je niet af te vragen wie je bent. De hemel is groot genoeg voor sterren van elk formaat. Welkom!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Zozo, Dargor, wat filosofisch. Ik ben blij te horen dat er voor mij dan ook een sterretje is.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik hier zie hoeveel kwaliteit er is, en als die mensen het niet eens lukt om een uitgever te vinden, wie ben ik dan?
Jij bent Wiesje, dat is bijzonder genoeg. Welkom hier.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wiesje! :) Wat schrijf je zoal?
ja dat is nou net mijn probleem. Ik heb de laptop vol staan met allemaal losse dingen die allemaal in aanvang een roman zouden worden. Nooit iets afgemaakt. Ik twijfel tussen helemaal opnieuw beginnen of de boel eens nalezen en kijken wat er van te maken is. Ik lees hier al wat langer mee en merk dat ik niet de enige beginneling ben die daarmee kampt.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beter laat dan nooit als je maar af en toe iets in de groep gooit per ongeluk of niet als je er maar van geniet wie zijn wij, wie ben jij hier maken we elkaar blij Welkom!