Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo! Minque hier!

Hallo allemaal! Ik ben Minque, 23 jaar, ik woon in Friesland en het leek mij nu wel eens tijd om iets met mijn wens om te schrijven te doen. Al sinds mijn vierde ben ik gek op schrijven. Toen 'tekende' ik al de letters van verhaaltjes in de Bobo na omdat ik zo graag wilde leren schrijven. In groep 3 leerde ik eindelijk écht schrijven en vond dat geweldig! Van af mijn basisschooltijd wilde ik dus al schrijven.... Een aantal jaar geleden hield ik mij bezig met songteksten schrijven en teksten schrijven voor sketches in de kerk. Ook heb ik een musical geschreven die een aantal keren met succes is opgevoerd. Maar daarna is het schrijven er eigenlijk niet meer van gekomen en dat vind ik erg jammer. Het lukt mij ook niet om nu zomaar weer te beginnen. Daarom heb ik me aangemeld voor de NTI cursus 'Korte verhalen en romans schrijven'. Hoop dat dit mijn stok achter de deur kan worden om nu eindelijk eens door te zetten met schrijven. Groeten, Minque

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom, Minque, en veel schrijfplezier toegewenst! Waar ging de musical over die je geschreven hebt en waar/door wie werd het opgevoerd?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Minque, welkom! Ik ga vrijwel zeker dezelfde cursus volgen. Alvast succes ermee! :nod: Het klopt dat een mens soms een zetje nodig heeft. Hopelijk kun je jezelf dat zetje geven door actief te worden op SOL ;)

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom, Minque, en veel schrijfplezier toegewenst! Waar ging de musical over die je geschreven hebt en waar/door wie werd het opgevoerd?
Dankjewel! Ik hoop dat dat gaat lukken ;) De musical werd ook opgevoerd in de kerk in het dorp waar ik toen woonde (door mijzelf en andere jongeren) en is op verzoek nog in andere dorpen opgevoerd. Het verhaal was in eerste instantie voor kinderen, maar het was ook erg leuk voor volwassenen. Het ging over een meisje dat rond zwierf met een rugzak vol met vervelende dingen erin (ervaringen). Doordat ze een jongetje tegen kwam die vriendjes met haar wilde worden en toen samen op reis gingen kreeg ze goeie ervaringen (vriendschap ect.) Zo kon ze haar rugzak vullen met goede ervaringen. Dat was even kort door de bocht het verhaal....

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Minque :) Succes met de poging om je schrijfcarrière nieuw leven in te blazen. Deze site kan je daar volgens mij ook heel goed bij helpen. Leuke ervaringen heb je al ;)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt in het schrijven wel iets voltooid: het uitschrijven van een musical is niet niks. Leuk dat je kiest voor een cursus. Dat is idd een stok achter de deur. Welkom en succes met je sketches.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Minque, ik wist niet dat er zo'n cursus was. Ben gelijk gaan googlen en het lijkt me een hele interessante cursus. Wens jou in ieder geval heel veel succes ermee!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor kort plezier in de kerk gaat Minque aan het werk na dit optreden volgt het zingen dan nog wat andere dingen zegt u na gedane zaken gedag verlaat u de kerk met een lach Welkom!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor al jullie leuke (en creatieve) reacties! Vandaag heb ik de cursus binnen gekregen. Ziet er heel goed uit! Heb nu echt helemaal zin om te beginnen :)

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tsja, zoals ik het nu heb bekeken zitten er wel wat pittige dingen tussen. Maar niet verschrikkelijk moeilijk denk ik, meer een leuke uitdaging...